Monday, November 19, 2012


Penjahat yang berselindung disebalik serban dan kopiah..

KITA harus merakamkan ucapan terima kasih dan tahniah kepada adik Nik Aziz,Nik Razi Nik Mat yang memimpin bacaan doa untuk menjahanamkan UMNO dan juga berterima kasih kepada Nik Aziz yang telah menjatuhkan hukum murtad kepada UMNO,sebuah parti yang ahlinya adalah orang-orang Melayu Islam kerana gabungan suara dua beradik ini membuktikan bahawa mereka adalah antara  pemimpin yang jahat berada dalam PAS,rendah akal budinya dan jubah serta janggut hanyalah alat untuk menutup kejahatan serta kebatilan mereka dan membuktikan PAS sedang nazak serta menunggu masa untuk ditalkinkan.


Ini sahajalah modal politik Nik Aziz yang selama ini menjadikan agama islam sebagai barua parti mereka untuk menafikan ataupun mencela UMNO agar rakyat mengundi serta menyokong PAS yang begitu  lama mencari peluang untuk membunuh UMNO dan dengan menggunakan janggut,serban serta serba sedikit pengetahuan agama,mereka bergabung sebagai sebuh pakatan jahat dengan memulai Amanat Hadi di Bukit Peradung unutk mengakfirkan sesiapa sahaja yang menyokong UMNO.


Modal Islam ini mereka bawa sehingga ke hari ini walaupun mereka sendiri bergelumangndengan najis babi dalam pakatan pembangkang kerana  mereka sendiri tahu untuk mengalahkan UMNO dalam sifir fakta serta kejayaan,PAS umpama buih ditengah lautan kerana mereka ini tidak menyumbang walau sebesar hama sekalipun kepada kemajuan negara malah kehadiran mereka dalam kancah politik tanhair umpama sebuah gerakan ajaran sesat yang bertopengkan Islam dan memutarbelitkan ayat-ayat Al-Qur`an serta hadis.


Kita juga berterima kasih kepada Tuhan kerana memanjangkan usia Nik Aziz kerana akhirnya kita semakin mengenali  batang tubuh Nik Aziz bahawa beliau  tidak ubah seperti seorang Yahudi Israel yang sedang menyerang orang-orang Islam di Semenanjung Gaza ketika ini.


Nik Aziz dan kumpulan penjahat yang berada dalam PAS ketika ini seakan habis ikhtiar politik untuk menewaskan UMNO dan tindakan terbaru memurtadkan UMNO dan adiknya mendokan kehancuran UMNO merupakan tindakan paling terdesak apabila beliau menyedari orang-orang Melayu semakin menjauhkan diri dari parti PAS.


Demimu DAP..hancurkanlah Melayu di bumi ini..!
Setiap kali Nik Aziz bertindak gila hingga ada yang berkata bahawa pakaian bersunnahkan Nabi yang Nik Aziz pakai berbeza jauh dengan tindakannya menjadikan UMNO semakin kuat,menjadikan pemimpinnya semakin sihat.Kalau mahu diikutkan doanya, Tun M sudah lama mati,PM Najib sudah lama pecah perut dan sesiapa yang mengatakan Nik Aziz kononnya Nik Aziz ini zuhud,keramat atau apa sahaja,sudah ramai orang yang herot mulutnya tetapi setiap doa jahat dan sial datang dari mulut Nik Aziz serta pengikut-pengikutnya tidak pernah dimakbulkan Allah.Nik Aziz umpama bangkai yang bernyawa.


Barangkali kita tidak pernah terfikir apabila melihat kepada gaya berpakaiannya,hebatnya beliau menuturkan ayat-ayat Al Qur`an,beliau sanggup mengkafirkan sesama islam,beliau sanggup menghukumkan murtad seseorang yang tidak bersependirian dengan beliau dan partinya dan dalam usianya yang sedang menunggu hari mati,beliau sudah dijangkiti penyakit `down sindrom”..Malang,masa yang sepatutnya beliau gunakan untuk bertaubat dan meminta ampun dari Allah tidak digunakan sebaiknya tetapi beliau lebih memilih untuk terus melakukan dosa fitnah berterusan.


Nik Aziz harus mencerminkan diri dan PAS sendiri perlu bermuhasabah mengapa parti mereka terus gagal dan sentiasa gagal malah di PRU13 nantipun mereka akan tetap gagal kerana pepatah pun ada menyebut kerana pulut santan binasa,kerana mulut badan binasa.


Pernah Nik Aziz dengar UMNO mendoakan kehancuran PAS?Pernah UMNO memperdagangkan segala hukum Islam termasuklah Hudud bagi memancing undi?Pernah UMNO mengkafirkan sesama islam?

Ini semua UMNO tidak pernah lakukan kerana perjuangan Islam UMNO dilakukan secara tersirat,mendaulatkan islam dengan penuh tertib dan berhemah.Sesiapa sahaja boleh membaca Perlembagaan UMNO dan bacalah tanggungjawab UMNO terhadap Islam.


Meskipun UMNO dilihat begitu buruk oleh Nik Aziz dan PAS,UMNO tidak pernah mendoakan PAS ataupun Nik Aziz,Hadi Awang senasib dengan Firaun,Qarun,Namrud dan Abu Lahab kerana UMNO mendokong prinsip demokrasi tetapi berlainan dengan PAS,untuk meraih undi,mereka sanggup dan telah lakukan apa sahaja.


Serban hanyalah alat untuk selindung sifat keji..
Kalau beginilah cara serta corak politik PAS,mereka tidak payahlah bermimpi untuk menggantikan UMNO dan dengan kerusi yang tidak cukup untuk memimpin kerajaan,tidak usahlah berkhayal untuk memimpin negara ini kerana mereka sebenarnya telah dijadikan alat oleh DAP dan PKR.PAS hanya sebuah kertas lukisan ataupun kanvas yang boleh dicatkan ataupun dilukiskan apa sahaja mengikut kemahuan DAP dan PKR.


PAS cuma sebuah jamban tua dihujung kampung,didalamnya penuh dengan najis dan bangkai yang memualkan.Kepada semua orang Melayu Islam yang masih berada dalam PAS,renungkanlah ke dalam diri.Apakah kita sanggup berperang ataupun bermandi darah dengan Melayu Islam dalam UMNO sedangkan yang sedang menanti untuk mengaut untung dan laba adalah orang-orang kafir yang berada dalam DAP dan PKR?


Bertaubatlah Nik Aziz selagi pintu taubat masih terbuka dan jalan terbaik untuk Nik Aziz dan pasukan jahatnya adalah bubarkan PAS dan kembali dalam satu saf,satu jemaah untuk bersama-sama UMNO menentang kebangkitan kafir laknatullah yang sedang mahu menghancurkan Islam hari ini.Jangan gadai akidah hanya kerana mahu menang pilihanraya..

7 comments:

Anonymous said...

terbaikkkk...

Anonymous said...

Kenyataan orang tua nyanyuk bernama Nik Aziz: Apa bukti saya kafirkan orang UMNO?

KOTA BHARU 17 Feb. - "Apa bukti saya mengkafirkan orang UMNO?" tanya Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika mengulas dakwaan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad terhadap dirinya seperti disiarkan oleh akhbar hari ini.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, kewajipan beliau sebagai seorang Islam ialah untuk memberi tazkirah iaitu mengingatkan mereka tentang masa depan dan tindakan tersebut tidak boleh dianggap sebagai angkuh.

Menurutnya, Nabi Muhammad SAW sendiri pernah ditegur oleh malaikat kerana menegur seorang makmum menggunakan kayu sugi ketika memintanya membetulkan saf dalam solat.

"Nabi Muhammad kena tegur dek malaikat, inikan manusia biasa. Macam Mahathir ini apa kelebihan dianya, tak boleh tegur melenting selalu," katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di pejabatnya di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas kenyataan bekas Perdana Menteri itu yang menyatakan tujuan hidup Mursyidul Am Pas itu hanya untuk memenangi pilihan raya dan kemudian menjadi pemerintah bersama DAP serta Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Dr. Mahathir berkata, Nik Abdul Aziz secara terbuka sanggup mengkafirkan orang Islam UMNO, dalam masa sama bersedia bekerjasama dengan syaitan menjayakan perjuangannya.

Mengulas lanjut, Mursyidul Am Pas itu berkata, orang yang angkuh ialah mereka yang melawan Islam sebagaimana disebut dalam al-Quran.

Ditanya kemungkinan kenyataan bekas Perdana Menteri itu turut merujuk kenyataannya semasa pilihan raya kecil Tenang baru-baru ini, Nik Abdul Aziz menegaskan:

"Sokong Pas ertinya sokong Islam. Dia dua episod, pertama, sebelum Nabi Muhammad mari, itu kita panggil jahiliah.

"Yang kedua, selepas Nabi Muhammad mari. Bila Nabi Muhammad mari, pakat tak sokong juga, jadi serupa jahiliah.

"(Maksudnya, tidak menyokong perjuangan Islam itu) jahiliah. Ertinya tak berganjak. Nabi Muhammad datang ke dunia ini bawa era baru, kita panggil era Islam. Haram judi, rasuah, zina dan sebagainya. Sampai keluar lesen judi haram tu tak jahiliah lagi. Sebut jahiliah kena marah, hakikatnya jahiliah."

Menurut Nik Abdul Aziz, kenyataan Dr. Mahathir itu hanya menunjukkan beliau seorang yang tidak boleh ditegur dan akan melenting apabila ditegur.

Ditanya adakah semua kenyataan bekas Perdana Menteri itu mengenai dirinya tidak betul, Nik Abdul Aziz berkata: " Tak. Dia sebut saya angkuh, saya mana angkuh, angkuh ini makna sombong, tak terima hok orang lain."

Mengenai kenyataan Dr. Mahathir beliau menggunakan agama untuk politik, Nik Abdul Aziz sebaliknya berkata, Nabi Muhammad turut menggunakan agama.

"Nabi Muhammad guna apa kalau tak guna agama. Apa yang dia marah saya, marah Nabi Muhammad lah. Nabi Muhammad guna agama.

"Boleh jadi dia marah ini kerana dia fikir agama ini sembahyang, puasa, nikah kahwin, tengok anak bulan, itu je yang agamanya, sedangkan agama ni menyeluruh, sempurna. Tolak agama ambil nasionalis, apa nama kerja ni," katanya.

Anonymous said...

Ya Allah ya Tuhanku,
Engkau jauhkanlah anak cucu ku daripada kesesatan ini.

Anonymous said...

Apalah yang diharapkan sangat daripada pemimpin yang memilih tin biskut sebagai logo.

Anonymous said...

Siapa yang melenting sebenarnya?Si tua keparat ni yang melenting suka2 nak tuduh DR M pula. memang syaitan!!

Anonymous said...

Sebagai parti yang mengaku memperjuangkan Islam, sepatutnya PAS lebih banyak mengislamkan orang kafir, tetapi sebaliknya mereka lebih banyak mengkafirkan orang Islam.. Mampuuhh mu PAS!

Anonymous said...

PAS=Parti ajaran sesat

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers