Friday, April 27, 2012

MEMANG kita  mengharapkan PDRM mengambil tindakan terhadap penganjuran Bersih 0.3 dan semua rakyat yang cintakan kedamaian,keharmonian serta ketenteraman awam sedang menanti apa sahaja tindakan daripada pihak berkuasa terhadap kumpulan yang diketuai oleh Ambiga.

Dalam kita mengharapkan begitu,kumpulan ini juga mengharapkan polis bertindak terhadap kedegilan mereka itu.Mereka memang mahu  merusuh.berdemontrasii dan polis membuat tangkapan dan mereka sememangnya mahu  malah bersedia untuk ditangkap,mereka mahu FRU pancut air,mereka mahu polis bertindak dengan apa cara sekalipun termasuklah membelasah kumpulan yang bebal dan tuli ini.

Sebab itulah mereka begitu sekali mencabar polis dan polis pun memang tahu perancangan mereka  sebab itulah Ambiga dan kumpulannya menolak segala arahan,amaran yang pihak berkuasa berikan termasuklah tawaran tempat lain selain dari Dataran Merdeka yang ditawarkan oleh Datuk Bandar Kuala Lumpur.

Ambiga sudah merancang dengan teliti dan kita tidak terkejut selepas ini akan ada orang menipu mati kerana kekasaran polis,Anwar akan masuk hospital sekali lagi kerana terkena gas pemedih mata dan Suhakam pula akan terpekik terlolong kononnya polis telah melanggar hak asasi manusia.Malah kita percaya kumpulan ini telah merancang dengan teliti untuk membunuh anggota perusuh ini bagi menyalahkan pihak polis dan juga kerajaan.

Lakonan- esok apa pula?
Mereka mahu polis bertindak begini...
Mereka mahu beritahu dunia Polis zalim..
Kita juga percaya kumpulan ini akan bertindak lebih ganas termasuklah membakar kenderaan ataupun bangunan dan mereka hanya berselindung di sebalik nama Bantah Dan Duduk..itu hanyalah retorik bagi menghalalkan tindakan mereka.

Ada individu yang mendapat latihan di luar Negara melalui pembayaran kumpulan ataupun agensi tertentu dari Negara luar terbabit bagi menggerak atau mengepalai provokasi.Kumpulan individu inilah yang akan menjadi iblis dan syaitan untuk menghasut rakyat keesokan hari (Sabtu) bagi menjahanamkan seluruh system maupun institusi dalam Negara ini.

Semua orang bercakap bahawa kumpulan ini,gerakan mereka mendapat bayaran dari pertubuhan luar Negara yang berkemungkinan besar di belakang mereka adalah Yahudi Nasrani yang begitu bencikan islam apatah lagi Malaysia adalah satu-satunya Negara islam yang begitu aman damai kependudukannya.

Kerana cemburu dan sakit hati inilah yang menjadikan mereka memperalat serta menggunakan Ambiga dan kumpulannya  untuk melakukan kemungkaran dan kerosakan dalam Negara  dan mahu Negara menjadi seperti Mesir ataupun Libya.Dan besar mana sangat Negara ini kalau mahu dibandingkan dengan dua Negara itu yang akhirnya kerajaan mereka jatuh kerana campurtangan kuasa-kuasa asing.

Bila keadaan dalam Negara menjadi tidak terkawal serta kucar kacir,saat inlah kuasa asing akan memberikan tekanan kepada kerajaan Malaysia untuk tunduk kepada segala desakan yang dibuat oleh kumpulan minoriti Ini sekaligus meletakkan Negara diambang kemusnahan dan memungkinkan perang yang lebih besar berlaku di Malaysia.

Anjing yang diupah untuk menyalak dan menggigit..
Sedihnya kita apabila PAS yang kononnya sebuah parti memperjuangkan Islam turut menjadi najis untuk sama membusukan Negara yang menjadikan Islam sebagai agama rasmi dan kita tidak menjangka walaupun berbeza fahaman politik,pemimpin mereka sanggup bersekongkol dan menjadi alat untuk kepentingan bangsa asing.Mereka ini terus menghasut rakyat untuk sama-sama membenci kerajaan.

Kita tidak menduga bagaimana boleh pimpinan PAS dan ahlinya boleh menrima untuk bersekongkol dengan Ambiga yang dikenali sebagai pendokong kuat gerakan LGBT,Anwar yang pro Israel serta kebebasan agama.Apakah hanya kerana mahu berkuasa mereka yang selama ini mengaku Melayu beragama Islam sanggup memasang nait untuk memusnahkan Negara ini?

Sikap keterbukaan kerajaan selama jnilah yang barangkali menjadikan mereka besar kepala.Mereka ini menjadi angkuh dan hanya kerana mahu kaya mereka sanggyp menjual kemerdekaan Negara ini untuk bersama-sama kuasa asing memusnahkannya.

Terlepasnya banduan bernama Anwar Ibrahim dari penjara menjadikan sebahagian rakyat keliru dan sanggup menjadi Pak Turut serta penjilat tegar kepada pengamal seks bebas ini.Kerajaan dilihat bermasalah kerana sebelum ini membiarkan anjing-anjing ini bebas menyalak tidak kira siang atau malam dan signifikan kepada anjing-anjing ini adalah sebahagian rakyat yang sanggup menjadi babi untuk terus disalak oleh anjing-anjing ini.

Kita amat yakin kumpulan ini akan mengganas hari esok (Sabtu) dan mereka akan mencabar malah tidak takut untuk berdepan dengan sebarang tindakan penguatkuasaan.Mereka telah pun dibayar,ada yang dibayar jutaan ringgit,ada juga yang dibayar ribuan ringgit tetapi yang bodohnya hanya kerana RM100 ataupun RM50,rakyat lain yang turur serta dalam demontarsi ini sanggup diperbodohkan tanpa mengetahui tujuan sebenar Bersih 0.3 ini.

Murahnya harga rakyat itu. Pelacur lagi mahal maruah mereka kalau mahu dibandingkan dengan harga maruah perusuh,pelesit dan pengkhianat Negara ini.Seperti biasa sekiranya berlaku penguatkuasaan dan spin luar biasa dari pembangkang,episode Bersi 0.2 akan berulang lagi iaitu menuntut PM,IGP dan semua orang meletak jawatan..

2 comments:

Anonymous said...

Betul tu.
Disinilah kerajaan mesti bertindak dengan bijaksana.

Ibarat menarik benang dalam tepung.

BENANG TAK PUTUS,TEPUNG TAK BERSERAK.

SEMOGA ALLAH RESTUI PIHAK YG BENAR.

SMOGA ALLAH PELIHARA MALAYSIA YG AMAN DAMAI INI.

..ALLAH HU AKBAR

ALLAH HU AKBAR...ALLAH HU AKBAR

Anonymous said...

Terasa amat sedeh dengan orang Melayu yang sanggup ikut telunjuk dan rela negara musnah....Sedangkan kebanyakkan mereka tidak memikirkan sedikit pun.....bahawa natijah akibat perbuatan mereka yang menjual maruah diri sendiri.....akan memakan diri sendiri dan ahli keluarga jauh dan dekat.....
Ya Allah swt.....Lindungilah negaraku Tanah Melayu dari di berlaku rusuhan.....Jangan KAU biarkan berlaku kehancuran kerajaan negaraku......Berilah Petunjuk-MU kepada mereka yang berniat jahat itu dengan kadar segera......kerana sesungguhnya ENGKAU Yang Maha Tahu apa tujuan mereka dan apa agenda mereka.....mahu berhimpun pada esuk hari di Dataran Merdeka......Tolonglah KAU hancur dan musnahkan mereka semua......Jika itu adalah lebeh baik untuk rakyat Tanah Melayu yang sentiasa bersyukur.....Baik untuk agama ISLAM, baik untuk Tanah Melayu dan juga semua Raja-Raja Tanah Melayu.....Aku bermohon pada-MU bagi semua saudara-saudara seagamaku yang mahu hidup aman damai di Tanah Melayu....termasuk mereka yang ikhlas pada Negara ku....pada bangsaku Melayu dan pada Raja-Rajaku, Ameen....Ameen.....Ya Rabbal 'Alameen......Bismillah.....Alhamdulillah......InsyaAllah !!!.....

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers