Monday, January 16, 2012

Malang Wan Azizah!
APAKAH hanya kerana berpegang kepada kalimah syurga di bawah tapak kaki suami,Wan Azizah sanggup bersekongkol dengan segala maksiat serta kebejatan moaral yang suaminya Anwar lakukan dan apakah hanya kerena tidak mahu menderhaka kepada suamii kerana bimbang tidak mencium bau syurga,Wan azizah sanggup menipu seluruh rakyat demi menghalalkan segala perbuiatan khianat suaminya terhadap agama,bangsa dan negara?

Kita yakin dan percaya Wan Azizah tahu dan lebih tahu dari semua rakyat termasuk anak-anaknya sendiri  tentang wajah-wajah sebenar Anwar malah persubahatan Wan Azizah dengan suaminya makin melebarkan segala dosa-dosa yang harus mereka berdua tanggung.Adakah wan Azizah tidak berasa berdosa dengan segala pembohongannya?

Kita tidak menduga sama sekali di sebalik wajahnya yang nampak seperti wanita baik serta muslimah sejati  dengan perwatakan bertudung,Wan Azizah sanggup menjadi munafik seperti suaminya Anwar,sanggup menipu rakyat demi menghalal serta menjayakan segala agenda jahat suaminya.

Wawancara Wan Azizah dalam sebuah tabloid harian memperlihatkan dengan jelas betapa besarnya pembohongan Wan Azizah,Wan Azizah seperti suaminya juga sedang menipu seluruh rakyat Negara ini tentang siapa suaminya yang sebenar dan di sebalik tuturkatanya yang kononya lemah lembut ayu gemalai itu, Wan Azizah boleh kita ibaratkan seperti telunjuk lurus kelingking berkait,satu jari dituding kepada orang lain tapi kesemua jari menuding kepada dirinya sendiri.

Wan Azizah mengatakan suaminya bersih, tidak terlibat dalam kegiatan tidak bermoral dan semua yang berlaku kepada suaminya adalah fitnah UMNO yang mahu menghalang suaminya jadi Perdana Menteri.Barangkali kerana mahu menipu rakyat, Wan Aziuzah mungkin lupa pembelaan Karpal Singh yang menjelaskan dalam mahkamah bahawa Anwar memang meliwat Saifui tapi kedua-dua mereka adalah suka sama suka.

Sampai bila sanggup diperbodohkan?
Dalam wawancaranya Wan Azizah secara wewenang mempermainkan nama Allah kononnya Allah mellindungi suaminya dari dizalimi tetapi hakikatnya Wan Azizah menzalimi diri sendiri kerana beliau sememangnya tahu cerita sebenar di sebalik kejadian yang suaminya lakukan tetapi mememiluh untuk menembunyikan segala fakta dan menggunakan akhbar untuk terus berbohong kepada rakyat dan negara.Interbiu itu mendedahkan bahawa wajah Anwar dan Wan Azizah sama sahaja.sama-sama meipu bukti dan fakta!

Wan Azizah jangan lupa walaupun tujuannya tidak mahu mengaibkan suami sendiri bahawa kalau Wan Azizah ada perancangan, Allah juga ada peracangan,Wan Azizah tahu perancangannya tetapi Wan Azizah tidak tahu perancangan Allah.Seadil-adil manusia, Wan Azizah kena ingat bahawa Allah Maha Adil.

Tidak cukup interbiu itu Wan Azizah menipu wartawan dan pembaca, Wan Azizah sedang menipu Allah yang menyaksikan segala kejadian yang Anwar lakukan.Kita sedih dengan lambang pakaian muslimahnya, Wan Azizah rela diperkuda oleh Anwar hanya kerana takut kehilangan syurga yang berada di bawah tapak kaki suaminya.Demi syurga itu,Wan Azizah jadi seperti lembu yang dicucuk hidung.Menyerah dan berserah!

Wan Azizah mungkin lupa bahawa walaupuan Anwar dibebaskan tapi Hakim Zabidin Mat Diah tidak menafikan bahawa dalam dubur Saiful adalah airmani Anwar.Hakim juga tidak menafikan berlaku bubungan liwat antara suami kesayangannya itu dengan Saiful dan adakah Wan Azziah sudah lupa peristiwa berlaku di Singapura?Adakah Wan Azizah berani bersumpah bahawa sepanjang pengetahuannya Anwar tidak meliwat Saiful ataupun mangsa-mangsa yang lain?

Berani Wan Azizah bersumpah bahawa lelaki yang dilihat dalam video melanggan pelacur dari Cina itu bukan suaminya?Berani Wan Azizah menafikan bahawa kemaluan yang terjulur dalam video itu bukan kepunyaan suaminya?Dan beranikah beliau mendesak suaminya menyerahkan sampel airman secara sukarela kepada mahkamh untuk diambil ujian DNA bagi menafikan bahawa dalam dubur Saiful itu bukan air mani suaminya?

Belum tentu masuk syurga!
Wan Azizah harus realisitik.Air mani tidakk datang secara pos laju dan Wan Azizah harus ingat. Tuhan berikan kemenangan ini untuk sementara dan yakinlah,Anwar dan Wan Azizah akan menerima pembalasan paling azab dan hina dari Tuhan,itupun kalau wan Azizah masih percaya ujudnya Tuhan dan pembalasan diPadang Masyar!Kalau Anwar takut dengan taubat,kita harap sangat supaya Wan Azizah bertaubat!

Cukuplah menipu Wan Azizah!Jangan bila penipuan ini akhirnya terbongkar,Wan Azizah akan meninggalkan legasi keluarga pembohong paling hebat dalam negara ini.Jangan sampai tercatat dalam dokumen sejarah tanahair Wan Azizah adalah lambang wanita Melayu munafik dan paling rendah moralnya kerana sanggup bersuamikan seorang lelaki peliwat,penzina dan memperalatkan pengetahuan agama untuk kepentingan peribadi.

Wan Azizh sebenarnya bukan lambang isteri yang hebat seperti yang dituntut dalam Islam tetapi sebenarnya Wan Azizah adalah lambang wanita serta isteri yang bersedia diperbodohkan pada bila-bila masa untuk kepentingan suami yang tidak bertanggungjawab.Moga tidak ada kelahiran kedua yang watak dan perwatakannya menyerupai Wan Azizah Binti Wan Ismail..Cukuplah Negara dan agama ini ada seorang sahaja Wan Azizah!

3 comments:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim Menipu kepada rakyat Malaysia utk menakluki Putrajaya dan akan tertutup segala kemungkaran yang dilakukannya sekiranya dibiarkan berkuasa.

Wan Azizah Ditipu oleh suami durjana yang gemar meliwat dan melanggani pelacur.

Rakyat Malaysia & Dunia tertipu oleh lakonan, rekaya
rsa, percakapan, fitnah, putarbelit dan pelbagai lagi.

Allah SWT tidak sama sekali boleh ditipu dan tertipu kerana tipu daya Allah SWT melebehi segala2nya. Anwar Ibrahim tidak akan dapat lari dari kenyataan bahawa segala pembalasan terhadap kemungkaran serta penganayaian terhadap manusia akan dibalas di dunia juga.

Anonymous said...

akhir-akhir ni sering terlintas di fikiran, siapa sebenarnya 'kuasa' di belakang anwar ibrahim? mungkinkah kuasa itu sebenarnya 'wan azizah'? dan siapa sebenarnya yang beria-ia hendak ke Putrajaya? apakah perjanjian atau sumbangan yang telah diterima oleh wan azizah sehingga dia sanggup melakukan apa sahaja asalkan anwar ke putrajaya... huh... pening kepala!

Anonymous said...

Jangan lupa selain daripada Wan Azizah, ada lagi satu perempuan yang sama tahap skil penipuannya ....iaitu anak kelahiran dua orang penipu tegar ini iaitu Nurul Izzah.Bapak Emak borek, anak rintek.

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers