Friday, March 8, 2013


Bapa yang mengkhianati anaknya sendiri..!
HARI ini satu lawak yang paling bodoh tapi menarik dan mengarut dicipta oleh pembangkang dan sesiapa yang memilih untuk ketawa mereka boleh ketawa sepuas-puas hati kerana sudah nampak semakin jelas pembangkang terutama sekali juak-juak ataupun balaci  sudah kehilangan modal untuk membersihkan  `Tuhan’ mereka iaitu Anwar Ibrahim.



Tetapi hari ini mereka jumpa satu subjek baru iaitu bapa Saiful  Bukhari iaitu Azlan untuk dipergunakan bagi menafikan bahawa Anwar tidak meliwat Saiful dan inilah yang boleh dikatakan jenis lawak paling bodoh ciptaan pembangkang kerana yang menafikan kes liwat itu adalah orang lain dan bukan tuan punya badan.


Apa pun kita bersimpati’ dengan Azlan yang sanggup memperjudikan nasib anaknya dan mustahil kenyataan beliau itu dibuat secara sukarela dan tidak mustahil Azlan demi `jaminan hidupnya’ akan membuat akuan bersumpah selepas ini dengan mengaitkan PM Najib ataupun Rosmah yang memperalatkan anaknya.


Berapa banyak wang yang Azlan dijanjikan oleh Anwar ataupun Johari Abdul untuk membolehkan Azlan menentang darah dagingnya sendiri?Tergamak Azlan mengkhianati Saiful yang sedang berjuang mencari keadilan.Tergamak Azlan memberikan `bontot’nya untuk diliwat oleh pencacai Anwar hanya kerana mahu beritahu kononnya Anwar tidak bersalah.



Skrip pembangkang ini cukup mudah dibaca dan mereka sanggup memperuntukan sejumlah wang untuk membeli orang-orang tertentu seperti Balasundram,Deepak dan yang terbaru adalah Azlan bagi mencapai cita-cita mereka untuk menggulingkan kerajaan dan mengaitkan orang itu dan ini yang menjadi punca kononnya kes liwat Anwar Saiful sebagai konspirasi.


Anwar tidak ada pilihan.Beliau perlu menggunakan apa sahaja cara termasuklah memperuntukan jumlah kewangan yang besar bagi membersihkan moralnya apatah lagi saat ini beiau sedang berhadapan dengan dakwaan bahawa beliau dikatakan menjadi dalang di sebalik pencerobohan pengganas di Lahad Datu.


Untuk mengelak namanya terus dkaitkan maka dihantarnya Johari Abdul yang berada bersama-sama dengan Azlan sewaktu sidang akhbar pengkhianatan seorang bapa terhadap anak dengan harapan permohonan maaf Azlan itu boleh menutup dakwaan keterlibatan beliau di Lahad Datu.


http://www.malaysiakini.com/news/223284  ( baca disini pengkhinatan seorang bapa)

Sebenarnya sidang akhbar itu tidak berharga apa-apa kerana yang mendakwa bukan orang yang dibicarakan,bukan orang yang dikaitkan dan bukan Azlan yang diliwat tetapi anaknya Saiful yang jadi mangsa kebuasan nafsu manusia bernama Anwar.


Sebab itulah Saiful Bukhari dalam rekasi segeranya menjawab pengkhianatan bapanya itu sebagai berkata bapanya telah diperalatkan,saya tetap istiqamah dan takkan sesekali berganjak.Tengah fikir tindakan balas selanjutnya dan tidak mahu melatah-itu kata Saiful Bukhari.


Katalah RM 1 juta dibayar kepada Azlan seperti yang didakwa bagi tujuan membersihkan nama Anwar,adakah tidak terdetik di hati Azlan bahawa andai beliau menerima bayaran itu beliau sebenarnya bukan sahaja memalukan Saiful tetapi memalukan seluruh keluarga dan keturunannya.


Atau Azlan telah memutuskan hubungan darah daging atau bapa dengan anak hanya kerana kesempitan kewangan menjadikan beliau rela dipergunakan oleh haiwan-haiwan politik ini?Malang bagi Saiful dalam saat beliau memerlukan sokongan daripada keluarga terutama bapanya sendiri,Azlan mengambil tindakan `u-turn’ untuk memihak kepada Anwar.Moga Saiful terus istiqamah dan berpegang kepada Sumpah Laknat yang beliau lafazkan sebelum ini.



Berikut adalah kenyataan Media Saiful Bukhari...

Saya berasa amat sedih dan dukacita dengan berita bapa saya. Saya sedih bapa saya jadi mangsa kerasukan politik makhluk bernama Anwar Ibrahim.Demi Allah, agama, bangsa, negara tercinta saya tegaskan tidak sama sekali berganjak dengan dakwaan saya.
 
Saya akan terus istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya dan segala keterangan saya di mahkamah juga sumpah lakhnat yang telah saya lafazkan sehingga akhir hayat.

Anwar Ibrahim bertaubatlah. Saya telah lima tahun bertahan dan berdiri teguh walau sukar, saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan.

Sungguh terdesak dan jijik sekali. Saya beri amaran pada Anwar, jangan babitkan bapa saya untuk putar-belit keadaan.Saya percaya isu sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian isu pengkhianat negara yang sedang berlaku.
 
Saya berdoa Allah bukakan hati bapa saya untuk kembali ke jalan Allah, pertahankan anak kandungnya yang menjadi mangsa.

Sebagai anak, kasih sayang dan hormat kepada ayah akan kekal sehingga akhir hayat.
Pada rakyat Malaysia, saya menyeru agar tidak terpedaya dengan permainan jijik Anwar.

Saiful berharap Anwar Ibrahim bertaubat dan jangan pergunakan keluargannya demi kerakusan untuk menjadi Perdana Menteri.

"Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya" kata saiful.

8 comments:

Anonymous said...

Biar apa pun yang dikatakan hanya ALLAH SWT saja yang tahu akan perkara yang sebenarnya. Namun yang menjadi tanda tanya ialah kenapa masa Saiful membuat sumpah laknat si bapa berada disisi nya. Apakah dengan ALLAH SWT pun nak main lakunan.Sudah2 lah cerita tentang Saiful si bodoh ni. kalau benar dia kena tutuh jubur memang padan gan muka la sebab dah teringin sangat nak batang masuk. Terima saja la apa yang terjadi gan hati yang terbuka semacamana lubang jubur terbuka untuk di sumbat gan batang. Dah geli geleman gan ceruta yang dah basi ni. Minta bloger2 semua jgn la dok highlight sangat pasal cerita Saiful anak beranak. Dah dasar kemaruk duit....apa saja leh buat.

Anonymous said...

sedih la ada bapak mcm nie. xkn wang ringgit lebih tgg nilai dr maruah anak dan keluarga. kalo tipu nape ko dr dulu diamkan. xkan malukan maruah keluarga sbb dulu ko sanggup kompromi pasal benda yg melibatkan maruah anak ko.

bro yul said...

sungguih memalukan seorang bapak sanggup memfitnah darah daging sendiri semata-mata demi wang....d sini jelas la yg semakin hari anwar semakin terdesak sanggup buat apa sajer demi memenuhi cita2 nyer ingin menjadi perdana menteri....anwar2 ko tipu pencacai2 ko boleh la sbb para pencacai ko smua nyer bodoh mcm lembu...tp rakyat sudah bosan dengan permainan politik yg d mainkan ko anwar wey......muahahaha...

Anonymous said...

Ada ke ayah fitnah sorg anak?tak sampai ati kot nak fitnah anak sendiri...lagi pun dah tua,mgkin takut di azab di kubur nanti sebab bersubahat memfitnah sebab tu bapak tampil dengan kenyataan tu...lagi pun apa lg nak buat duit banyak di usia emas,lebih baik pastikan diri tak terlibat dengan dosa sebelum nafas terhembus,sebelum mata terkatup...wallahualam Allah maha mengetahui..

Anonymous said...

kalu bini pun sanggup nak dilacurkan, inikan pulak punggung anak lelaki dilacurkan. http://chegubard.blogspot.com/2010/05/bapa-saiful-kaki-judi-pernah-cuba.html

Anonymous said...

Johor DT kalah dengan Selangor. Ini mesti kerja Anwar

Anonymous said...

si epol ni mana ada maruah lagi bro...mcm mana bapak dia nak nilai...buntut dah kena tutuh..dia yg ngaku...x paham la aku...tapi yg paling aku x paham ada jugak pempuan nak kwin dgn epul nih...special kot...mana nak cari lelaki yang takde dara joboq zaman nih..zaman nabi luth dulu banyakla....tahniah bakal isteri epul....dunia dunia....

Anonymous said...

Memang semua salah anwar. Anak aku berak dlm seluar tadi. ..aku gerenti anwar buat konspirasi nak susak kan aku....tapi tak apa...aku nak tunggu 2 hari tanpa basuh berak tuu sebelum aku buat sesuatu....

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers