Monday, December 3, 2012


Deepak-The New Dog For PKR..

KONSIPRASI baru dan pakatan jahat yang dikepalai S.Sivarasa,anjing belaan Anwar untuk memalukan Najib sekeluarga dimulakan lagi dan kini paling terbaru,setelah gagal mengumpan beberapa orang India sebelum ini termasuklah Balasundram untuk menyentap turun Najib dari tahta Putrajaya,kini muncul pula seorang India yang bernama  Deepak Jaikishan dipergunakan semaunya oleh Anwar Ibrahim serta barua-baruanya untuk sekali lagi mencuba nasib mengaitkan Najib dan Rosmah.

Kejahatan serta kebiadapan haiwan-haiwan politik yang berketuakan Anwar ini tidak mengira masa dan tempat,tidak mengira fitnah ataupun kebenaran kerana paling penting,musuh politik mereka perlu dijatuhkan,diaibkan dan fitnah terhadap Najib perlu direkayasakan sepanjang masa dan dilestarikan agar rakyat benar-benar yakin dan percaya walaupun asas utamanya adalah fitnah semata-mata.

Anjing Deepak ini cuba dberi makan dan dirasuah oleh PKR setelah gagal memperalatkan hubungannya dengan Najib apabila Najib dan Rosmah tidak mahu terlibat ataupun campurtangan dalam kes yang melibatkan Deepak ini dan hubungan mereka hanyalah sekadar rakyat dengan pemimpin setelah berkenalan dan Deepark haramjadah ini menjaja kononnya beliau mengenali dengan begitu rapat serta akrab dengan keluarga Perdana Menteri.

Nasib malang sering mengekori Najib dan keluarga kerana setiap orang yang mereka kenal semuanya mempunyai agenda jahat dan Deepark ini dikenali kerana atas urusan pelanggan dan penjual karpet dan kerana urusan itulah Deepark dimerata tempat jual nama Najib,jaja nama Rosmah.PM Najib serta isteri beliau menghentikan hubungan pelanggan karpet dengan India ini setelah menerima laporan bahawa India ini sedang menjaja nama beliau dan memperalatkannya untuk kepentingan peribadi.

Masalah jenayah yang menimpa Deepark dan hubungan pelanggan dan penjual karpet dihidu oleh Anwar (jenis anjing memang kerjanya menghidu) dan mereka mula mencari jalan untuk memperalatkan Deepark ini bagi mengaitkan dengan Najib dan Rosmah,Anwar mula mengarah pakar putarbelitnya S.Sivarasa menggunakan apa sahaja helah,tohmah dan mehnah serta fitnah supaya boleh dikaitkan dengan Najib serta Rosmah.

Bergeraklah Sivarasa ini dengan menggunakan lidah biawak pembangkang Malaysiakini untuk menyerang Najib dan Rosmah sempena Perhimpunan Agung UMNO dengan harapan yang cukup besar untuk menumbangkan Najib dan dalam masa yang sama kononnya mahu mengaitkan Muhyiddin Yassin sebagai dalangnya.Malang bagi mereka ahli UMNO makin cerdik,mereka sudah kenal ular,sudah kenal biawak,kenal pelacur dan juga kenal peliwat,pusingan pertama mereka gagal.

Dulu Balasundram sekarang Deepak pula!
Deepak adalah manusia penipu dan sewajarnyalah penipu seperti beliau ini berkawan rapat ataupun memohon bantuan daripada penipu-penipu besar Negara kerana beliau sebenarnya sedang menghadapi masalah perniagaan serta berdepan dengan ratusan juta hutang dengan Kuwait Finance House.

Deepark menjadi meroyan dan gila babi setelah bank ini menghentikan kemudahan pinjaman kepadanya setelah didapati pinjaman yang diluluskan sebelum itu ada unsur penipuan dan turut melibatkan salah seorang pegawai tertinggi bank tersebut yang  meluluskan kemudahan pinjaman kepada Deepak.

Setelah pegawai berkenaan ditukar ke tempat lain dan pegawai baru yang mengambialih tempatnya melakukan siasatan terhadap penipuan yang berlaku antara pegawai lama dan Deepak dan hasil siasatan mengesahkan berlaku unsur penipuan dan Kuwait Finance House telah menahan baki kemudahan pinjaman kepada Deepak yang belum dikeluarkan dan Deepak perlu membayar pinjaman yang telah dikeluarkan sebelum itu dengan jumlah mencecah jutaan ringgit sebulan.

Setelah Deepak gagal menjelaskan hutang kepada bank seperti sepatutnya, pihak bank mengambil tindakan mahkamah dan bangkrap terhadapnya malah difahamkan juga apabila ada unsur penipuan dalam usaha Deepak utk mendapatkan pinjaman,maka pihak SPRM dan lLHDN juga turut menyiasat syarikat Deepak dan mereka mengambil semua fail-fail di pejabat India ini.

Ketika inilah Deepark menjual serta menjaja kononnya beliau mempunyai hubungan baik serta rapat dengan Najib dan Rosmah.Beliau menghubungi Rosmah untuk meminta bantuan supaya SPRM dan LHDN menhentikan operasi terhadap syarikatnya namun Najib dan Rosmah menyerahkan kepada SPRM dan LHDN untuk terus membuat siasatan serta mengambil tindakan sekiranya Deepak melakukan kesalahan.

Deepak mencari jalan untuk menghubungi ataupun berjumpa dengan Najib dan Rosmah tetapi Najib dan Rosmah telah mengarahkan pejabatnya untuk tidak menerima sebarang layanan ataupun temu janji dengan India ini kerana modus oprenadi Deepark sangat jahat,mohon Najib sebagai Menteri Kewangan untuk menghentikan tindakan bank yang membangkrapkan dan melepaskan kemudahan pinjaman yang telah disekat.

Berbagai cara dan usaha dilakukan oleh Deepark untuk mendekati Najib termasuklah berada di satu pentas sempena perayaan Thaipusam tetapi Najib usahkan melayannya,memandangnya pun tidak sekali dan ketika inilah PKR mencari peluang supaya Deepark bertemu dengan Anwar kononnya selaku bekas Menteri Kewangan dan mempunyai hubungan rapat dengan pihak institusi kewangan Timur Tengah,Anwar akan membantu beliau.

Nurul Izah cuba memainkan peranan tetapi budak hingus seperti Nurul ini tidak mampu menyakinkan Deepark  dan dengan bantuan Datuk Ravi,kawan baik Anwar,bertemulah Deepark dengan Anwar Ibrahim beberapa kali di rumah Datuk Ravi dan seperti biasa Anwar mula berjanji untuk membantu Deepark tetapi dengan syarat harus mengkuti segala skrip yang disediakan.

Sivarasa-perancang jadikan jenayah konspirasi politik..
Skrip pertama mengarahkan Sivarasa menyediakan khidmat guaman untuk satu kes mahkamah yang sedang dihadapi Deepark dengan syarikat Awan Megah (M) Sdn Bhd dan menggunakan apa sahaja cara serta usaha supaya Najib dan Rosmah boleh dikaitkan.

Taktik sebegini tidak luar biasa kepada kumpulan pengkhianat Negara ini.kalau Negara mereka boleh khianti.apa sangat ada pada mereka maruah najib dan Rosmah.

Sivarasa yang diketahui mempunyai hubungan rapat dgn Suaram dan Malaysiakini telah mengaturkan satu sesi wawancara Deepak dengan  Malaysiakini yangg kemudiannya wawancara berkenaan disiarkan semasa PAU 2012 berlangsung dengann niat untuk menghuru harakan UMNO dan Najib disaat PAU sedang berlangsung.Itu adalah skrip yang disediakan oleh Sivarasa.

Pada 29 November 2012 berlangsung perbicaraan kes Deepak di Mahkamah Kuala Lumpur dan dalam perbicaraan tersebut Sivarasa dikatakan  telah menyediakan skrip-skrip yang perlu dibaca oleh Deepak dimana antara kandungan skrip itu adalah memburuk-burukkan PM Najib dan isteri dan dibaca dalam  mahkamah agar ianya dipercayai dunia.Deepak gagal mengikut skrip yangg diarahkan oleh Sivarasa walau ada satu dua skrip yg terlepas.Inilah yang dispin oleh lidah biawak MalaysiaKini!

Skrip yang terlepas juga ditolak oleh hakim perbicaraan kerana hakim berkata ia tidak ada kena mengena dengan kes yg dibicarakan dan hakim berkata kes tersebut kes perniagaan dan bukannya kes politik.Lihatlah betapa jahatnya konsirasi pembangkang!

Makin terserlah kejahatan pembangkang,begitu jijik dan hinanya politik Anwar dan para juaknya,kes jenayah individu dijadikan bahan politik untuk dikonspirasi bagi mencemarkan nama baik seseorang dan malang bagi bangsa India kerana seorang India bernama Deepark mereka terpaksa juga menanggung malu.

Betullah kata orang,asalkan untuk menang,mereka ini sanggup mengadakan apa sahaja cerita serta fitnah untuk menipu rakyat dan malang juga bagi Najib dan Rosmah,niat baik mereka dijadikan mangsa politik.Politik Malaysia menjadi jahat,kalut serta biadap kerana adanya manusia bernama Anwar dan segala kegilaan Deepark ini.mereka inilah yang menjadi batu api ataupun remote control.

6 comments:

manjung said...

Dajal Deepak ni dah kena sontot ngan
pabak anjing le tu

Anonymous said...

Janagn kasi lepae itu anjijng. Itu pembela anjing sudah serupa macam anjing.

MIRA EDORA said...

DEEPAK NI DAH SAH2 KAFIR DAH TENTU TAK TAKUT TUHAN TU YG ISLAM PUN DAH MCM SYAITAN PERANGAINYA MAKA TAK HAIRAN SI KAFIR NI JADI ANJING PAKATAN UTK JATUHKAN NAJIB. TAPI INGAT RAKYAT DAH TAK BUTA N PEKAK LAGI MEREKA DAH BOLEH MENILAI YG MANA BAIK DAN BURUK TENTANG PEMBANGKANG.

jinjai said...

dah ketua pakatan pun mcm anjing perangainya mestilah yg sokong dia tu pun mcm anjing jugak. deepak tu dah mmg kafir apa dia nak takut kalau buat fitnah tentang PM kita.

BOB MALAYA said...

anjing-anjing peliharaan PKR nie semua nampak cerdik tapi hakikat bodoh mcm kayu..si deepak pun mereka sanggup bayar wahal deepak nie tak laku di niaga menunggu masa untuk rebah..cukup lah wahai pembangkang

bro yul said...

sungguh jijik dan kotor politik yg d mainkan oleh anwar sanggup membayar anjing kurap yg sudah muflis utk menabur fitnah terhadap najib dan rosmah...aku pun hairan knp si anwar nie suka sangat fitnah rosmah sedangkan rosmah bukan lah ahli politik dia hanya la isteri kpd ahli politik begitu murah politik yg d mainkan oleh manusia yg bergelar anwar ibrahim nie....

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers