Tuesday, February 21, 2012

SAMPAI bila Anwar Ibrahim dan pembangkang lain akan meletakkan beban ke atas UMNO di atas apa yang mereka lakukan dan sampai bila rakyat akan terus terpedaya dan membenarkan diri mereka diperdaya ataupun ditipu oleh gelagat politik kumpulan ini?

Sejak keluar dari penjara,UMNO berterusan diserang oleh Anwar segala keburukan ataupun kebejatan moral yang beliaukan ataupun pemimpin pembangkang lain lakukan,UMNO akan dipersalahkan,UMNO jadi puncanya dan UMNO dikambinghitamkan.Sediukit sebanyak teori politik jijik Anwar ini terus berjaya mempengaruhi rakyat.

Anwar semakin hilang punca dan dalam mahu mengekalkan momentum politiknya, beliau sepanjang masa akan terus mempolemikkan UMNO sebagai punca kepada masalah peribadi yang menimpanya dan kerana beliau melihat rakyat mudah diperbodohkan dengan segala kelicikan bahasa badan dan kehebatannya memutarbeliat serta memfitnah, maka UMNO lah tempat yang paing baik untuk beliau meneruskan kerja gilanya dan akhirnya UMNO akan beliau persalahkan.

Anwar meliwat Sukma,Munawar Anees,Azizan dan terbaru Saiful Bukhari,UMNO juga disalahkan.Elizabeth Wong telanjang dan gambar-gambar telanjangnya beredar dalam internet,UMNO juga disalahkan  malah beliau melanggan pelacur China itu pun disalahlan UMNO juga dan paling terbaru kenyataannya yang menyokong keselamatan Israel, Anwar tetap menyalahkan UMNO kononnya UMNO menguasai akhbar dan  memberi laporan yang salah atas ucapannya yang disiarkan oleh AWSJ itu.

Rakyat yang bodoh dan pemimpin yang menjadi kaldai Anwar akan menerima bulat-bulat kononnya UMNOlah yang menjadi punca kepada segala masalah peribadi Anwar hari ini sedangkana apa sahaja yang beliau lakukan UMNO langsung tidak bertranggungjawab,segalanya itu adalah atas kapasitinya sebagai Anwar Ibrahim.

Bagaimana Anwar dengan bijak memperdayakan Nik Aziz dan pimpinan PAS yang lain hingga mampu menyakinkan bahawa beliau menyokong Palestine dan bukannya mengikhtiraf Negara Israel yang sedang menekan rakyat di negara tersebut.Nik Aziz telan bulat-bulat pembohongan yang Anwar lakukan.

Sedangkan kenyataannya itu disiarkan secara meluas akhbar-akhbar di luar negara tersebut  namun Anwar tidak menyalahkan pula akhbar-akhbar tersebut tetapi tetap memilih UMNO sebagai punca kononnya kenyataan  menyokong Israel itu diputarbelitkan oleh akhbar dalam negara ini.

Itu kelebihan Anwar dan hasutannya yang konsisten untuk rakyat negara ini terus membenci UMNO menjadi dan kehebatan penipuan Anwar ini bukan sahaja berjaya beliau lakukan dalam negara malah rakyat ataupun ulamak maupun kepimpinan di peringkat dunia pun boleh terpengaruh dengan segala penipuan serta pembohongan yang Anwar ciptakan.

Kalau ulama dunia seperti Yusuf Qardawi itu pun berjaya Anwar tipu,apa sangatlah dengan Nik Aziz hingga Nik Aziz terpedaya dan menerima bulat-bulat kononnya beliau tidak menyokong keselamatan Israel dan berjaya menyakinkan Nik Aziz bahawa yang perlu dipersalahkan dalam memanipulasi kenyataan tersebut adalah UMNO.

Nik Aziz dan seluruh kepimpinan parti pembangkang yang lain berjaya diperbodohkan oleh Anwar dan kalau Yusuf Qardawi dan Nik Aziz pun berjaya Anwar tipu, apa sangatlah dengan rakyat negara ini yang  sememangnya mudah terpedaya dengan segala tipu helah Anwar selama ini.

Entah apalah kelentong Anwar hingga mereka ini boleh mempercaya beliau.Bodoh bebal rupanya pimpinan pembangkang ini!

Hebatnya Anwar walaupun beliau disahkan meliwat dan dibuktikan melanggan pelacur China namun beliau terus mendapat sokongan juak-juak yang mengaku ulamak dalam pakatan pembangkang mereka.Kita hairan bagaimana Nik Aziz dan pimpinan PAS yang lain boleh menngangkat penzina dan peliwat untuk memimpin mereka?

Persoalannya sampai bila rakyat boileh menerima yang UMNOlah menjadi punca kepada segala salahlaku seks Anwar dan juga kebejatan-kebejatan moral lain yang Anwar lakukan?Apakah rakyat dan pimpinan PAS menjadi buta mata hati mereka untuk menerima yang hak serta menolak segala kebtahin seperti yang sedang Anwar lakukan ini.

2 comments:

Anonymous said...

rakyat tidak bodoh sebenarnya...cuma rakyat tak dapat maklumat yang sahih...mereka turun beceramah tak kira dimana,dalam masjid..bawah pokok,tepi jambatan,tepi lonkang,celah lorong dan dekat sawah dan banyak lagi yang tak perlu disebut...TEMPAT-TEMPAT MACAM ITULAH RAKYAT MELAMBAK...DISITU TAK ADA PROTOKOL...TAK ADA FRU,TAK ADA BODYGURD,MEREKA BOLEH BERSALAMAN.FIKIRKAN....AKU PUN DAH NAIK RIMAS BILA PEMBESAR TURUN PADANG RAKYAT TENGOK DARI JAUH AJE...KITA NIE NAKLAH BERTEGUR SAPA DENGAN PEMIMPIN TAPI POLIS DAN BODY GURD PUNYALAH BANYAK PEHHHH TAK LEH CAKAP

Anonymous said...

Betullah seperti yang Wan Azizah cakap.
Anugerah allah!

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers