Friday, February 17, 2012

Anwar diarak bagai tokong!
HANYA kerana taksub dan demi menyelamatkan Anwar,mereka ini sudah tidak takut dengan dosa,mereka rekayasakan fitnah semaunya.Mereka inilah kumpulan Dajjal yang sanggup melakukan apa sahaja,mereka sanggup jula agama,persendakan Al-Qur`an dan Hadis malah mereka sanggup menggunakan nama Melayu dan agama Islam  untuk memperdayakan melayu Islam lain.

Mereka ini sudah hilang cahaya keimanan,mereka telah putus hubungan dengan Allah SWT.Menjadi sekumpulan bangsa terasing yang munafik dan sedang bergerak untuk memurtadkan umat Islam lain,untuk menjayakan agenda kekafiran mereka itu, apa sahaja mereka sanggup lakukan.

Lihat sahaja bagi menyelamatkan Anwar,mereka sanggup `super impose'kan gambar Najib Razak.Demi mendapatkan undi India,Anwar sanggup menjadi Hindu yang lebih daripada penganut agama Hindu yang sebenar.

PAS yang bersekongkol dengan Anwar tidak pula menegur tindakan Anwar itu boleh menjadikan beliau murtad tapi mengsasarkan Najib Razak yang hadir di perayaan Thaipusam namun bukan di kuil cuma di Dewan SerbaGuna di Kuil Batu Caves itu.Hanya kerana hadir di dewan Najib Razak diserang sebagai munafik,murtad dan sebagainya.

Harussani,Mufti Perak yang pada mulanya terperangkap dengan agenda jahat pembangkang melalui portal milik mereka akhirnya menyedari kekhilafannya setelah mendapat gambaran sebenar daripada Najib tentang kehadirannya di majlis itu dan Mufti Perak memfatwakan tindakan Najib itu benar dan tidak menyalahi hukum syarak.

Siapa yang langgar hukum syarak?
Setelah gambar-gambar Anwar menyalahi hukum syarak dikeluarkan, para barua-barua Anwar mula panas bontot dan terpaksa mereka fitnah baru bagi membalas serangan terhadap `Tuhan’ mereka itu.Maka terhasillah kerja yang paling jijik dan dilakukan oleh manusia yang paling tidak bermoral.

Kegilaan dan politik gila babi pembangkang semakin menjadi-jadi.Bagi memastikan Anwar itu sentiasa dilihat bersih walaupun terbukti bahawa Anwarlah pemimpin paling celaka abad ini kerana sanggup berbuat apa sahaja demi menang pilihanraya dan menjadi Perdana Menteri,sebarang serangan atau pembuktian terhadap aktiviti serta penyelewengan akidah Anwar perlu dipertahankan dengan apa sahaja.

Mari kita lihat betapa jijiknya permainan politik pembangkang dan barua-barua Anwar Ibrahim ini...
Kita tidak tahu darimana lelaki atau gambar ini dkutip namun sebagai mahu menyakinkan rakyat terutama sekali orang Melayu,pencacai Anwar sanggup bersusah payah menggunakan gambar ini untuk mengaibkan Najib.Cukup hina permainan politik mereka ini..
Taktik jijik mereka terbongkar dan sesiapa sahaja yang memfitnah Najib dengan gambar ini harus tampil memohon maaf secara terbuka kepada Najib Razak.
Layan juga video ini... juga baca disini..

1 comments:

Horas! said...

salam tuan, mohon pautkan blog umbhululangat.blogspot.com diblog tuan ya...terima kasih.

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers