Sunday, December 18, 2011
Bendera yang memaparkan gambar Najib diturunkan oleh pelajar bangsat..
BENDERA yang memaparkan gambar Presiden UMNO dan Perdana Menteri Najib Razak diturunkan. Satu tindakan paling biadap dan kurang ajar dilakukan oleh palajar-pelajar yang menggelarkan diri mereka BEBAS. Apa ahli UMNO dan orang UMNO buat?Presiden mereka dihina sedemikan rupa?Bacul sangatkah hingga biarkan sahaja bendera yang menjadi lambang institusi KePresidenan parti iini dibiarkan dipijak maruahnya oleh anak-anak haram ini.

Di mana kejantanan Pemuda UMNO Malaysia?Pelajar yang biadap,kurang ajar boleh menceroboh masuk di Aras 4 Bangunan UMNO takkan mahU dibiarkan begitu sahaja?Dasar pelajar bangsat ini sebegini bukan boleh dibiarkan dan apa kena mengena AUKU dengan UMNO?Jelas mereka ini adalah pelajar yang tidak mengenang budi dan tidak patut dibiarkan hidup.

Mana suara Timbalan Presiden,Naib-Naib Presiden,Ketua Wanita,Ketua Pemuda,Ketua Puteri?Baculkah semuanya? Tidak cukup menurunkan bendera yang berlatarbelakangkan gambar PM Najib, puak-puak bangsat ini melaungkan supaya Najib letak jawatan.Ini tidak semudah mereka lakukan kalau tidak ada dalangnya.

Haramjadah Timbalan Menteri Pengajian Tinggi ini yang dilihat seperti bersekongkoi dengan anak-anak bangsat ini.Terrsenyum bagaikan pemimpin yang paling celaka yang pernah UMNO lahirkan. Presidennya dihina sedemikan rupa tapi beliau boleh tersenyum macam sial menerima memorandum anak-anak haram ini.

Presiden dihina tapi Saifuddin boleh senyum...
Kenapa Saifuddin jadi bangsat seperti pelajar-pelajar bangsat ini?Siapa yang bagi mereka jalan ataupun buka pintu untuk masuk ke dalam rumah UMNO dan menghina sedemikan rupa?Saifuddinkah talibarutnya?

Kita cabar kepimpinan UMNO di semua peringkat.Kalau tidak ada tindakan,mereka semua tidak layak untuk jadi pemimpin UMNO dan menjaga maruah UMNO.Dan kepada Saifuddin,jelaslah kamu pun sama bangsatnya dengan pelajar-pelajar itu.

6 comments:

glassman said...

pepatah nya buat baik berpada-pada.. buat jahat jangan sekali.. kena faham lah apa maksud berpada-pada, jaangan baik sangat! buat jahat.. jangan sekali,.,. hentam saja berapa kali mahu buat jahat.. baru budak2 tu kenal melayu tu apa. islam tu apa.. jangan ingat islam brand dia saja betol!!!

Anonymous said...

Sdra SAnggahTok Janggut,izin saya ,

Orang UMNO sibuk:
1.Year End Sale sogo klcc bb petaling street mydin kr1m.
2.Cuti Sekolah balik Kampung .
3.Hari Sabtu hari keluarga, tak bolih kacau.
4.Buat projek sendiri.
5.Tak ambil tau, tak kesah.
6.Pergi Dataran Merdeka ,ada Kementerian Pelancongan lancar basikal Ng Yen Yen.
7.Musim Hujan,sesak jam besar di KL,tak mau masuk.
8.Pergi booking tiket untuk tonton segala.
9.Kenduri Kahwin di Johor NS Melaka Pahang Trganu dll..
10.UMNO jadi persatuan peniaga telur setengah masak.
11.Ahli UMNO ikut cara Presiden UMNO,playsafe.
12.Telipon bimbit Ahli UMNO di tutup sebab PAU dah habis.
13.Nak rehat, sebab letih dengar macam berita NFC AA MAS FGV kes kes kes .
14.UMNO sudah buka kedai barangan runcit jual gunting dan juga selimut.
15.Ahli UMNO mengamal pembelajaran dari Presiden nya yaani liberal terbukaan kelainan human rites civil liberties innovation transformacy politik enggage vernakular populis generasi Y 1M.
arjuna waspada
changkat lobak.

shah said...

quoted from page Kami Sokong DAP Diharamkan Seumur Hidup>>>
Kenapa Pakatan haram suka jual nama 'Mahasiswa' walaupon bukan semua mahasiswa yg sokong mereka, nama 'rakyat', walaupon bukan semua rakyat menyokong mereka, nama 'Islam', walaupon bukan semua orang islam menyokong mereka, dan banyak lagi??Apa mahasiswa yg menyokong BN bukan Mahasiswa??Rakyat yg menyokong BN bukan rakyat??Orang Islam yg menyokong BN bukan Islam bagi mereka??

Anonymous said...

Memang ada asas jika bakal2 majikan takut mengambil pelajar2 Melayu menyertai organisasi mereka - asyik berdemonstrasi; bila nak bekerja majukan diri & syarikat

Panglima Perang Cyber said...

Siapa bertanggungjawab jaga PWTC yang perlu menjadi kambing hitam dlm kes ini.

Siapa tak tahu betapa pwtc ada pengurus yang menjaganya bukan Pak Menteri.

Jangan dituding ke arah yang salah.

sekian wslm.

Anonymous said...

Video Panglima UMNO Naik Sheik

Jom Ludah

http://www.youtube.com/watch?v=Ytpt_ykk5Z8

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers