Monday, December 11, 2017

UCAPAN  penangguhan yang ringkas dan padat oleh YAB Presiden UMNO tiada tujuan lain melainkan meniup semangat untuk ahli parti balik dan bekerja memenangkan parti. 

Raih undi rakyat seramai mungkin untuk pastikan pangkah dacing pada PRU14.
Air mata ahli parti bawahan yang berada di luar dewan mengakhiri persidangan parti siasah terbesar umat Melayu hari ini.

Pasti mereka menangis kerana bimbang apakah keputusan PRU14 masih memihak kepada UMNO/BN untuk kekal memerintah tanahair ini. 

Cuma, kita bimbang air mata ahli dan pemimpin parti di dewan merdeka tadi akan berakhir di Nilai bagi yang ke Selatan, di R&R Tapah bagi yang ke utara dan di Tol Gombak bagi yang ke timur. 

Rayuan YAB Presiden supaya pemimpin di bahagian agar berbincang secara anak-beranak, bimbang bertukar macam mana nak cincang yang sepatutnya. 

Entah ler... sejauh mana semangat pemimpin dan ahli parti UMNO ini. Bersangka baik lah...
Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers