Wednesday, March 20, 2013

Ustazah kening halus ini kita buka topeng munafiknya!

ABBY Abadi yang sedang digelarkan sebagai Ustazah Mee Segera ini semakin hari semakin melampau dan berbagai-bagai fatwa gila dikeluarkannya termasuklah menyokong gerakan pengganas Kiram di Lahad Datu dan juga mengangkat pengganas Kiram yang mati itu sebagai mati syahid dan kegilaan beliau semakin menjadi-jadi.



Saya tidak berminat untuk menulis tentang selebriti munafik ini tetapi sejak melihat tingkahnya di media maya semakin menjadi-jadi,tekak tiba-tiba terasa loya melihat betapa `alim dan mulianya’ bekas selebriti ini dan bekas barang terpakai tinggalan Norman Hakim ini perlu diberikan kata dua supaya beliau tahu bahawa ada orang tahu siapa beliau sebenarnya.

Bekas pelakon ini boleh dikategorikan antara wanita nakal,bermulut jahat,merelakan dirinya jadi alat untuk memecahbelahkan indsutri dunia hiburan tanahair dan janda Norman Hakim ini perlu diajar supaya tidak menjadi telunjuk lurus tetapi kelingking berkait dan kalau mahu bertaubat sekalipun taubatlah sepenuhnya dan jangan berlakon sebagai orang baik-baik sedangkan hakikatnya Abby bagaikan menyembunyikan `kejalangannya’ baik dari tutur kata serta perbuatannya.

Saya ingin memberikan peringataan kepada Abby Abadi bahawa saya tahu apa yang berlaku di London baru-baru ini dan dengan siapa Abby ke sana.Siapa VVIP yang menaja segala perbelanjaan.Abby  ke London yang pada mulanya hanya berbekalkan satu beg tetapi pulangnya ke Malaysia dengan enam beg  dan beg-begnya dibawa oleh private jet balik ke Malaysia.Dan apa kerja yang Abby lakukan hingga dapat bayaran RM50,000 selama seminggu?Takkan menyanyi ataupun berceramah di London hingga dapat bayaran sedemikan besar jumlahnya.

Ini peringatan kepada Abby,Jika beliau tidak menghentikan  keceluparannya mempermainkan agama,mengadu domba serta memberikan tafsiran agama yang bukan-bukan,saya akan menelanjangi satu persatu topeng-topeng munafik yang sedang dipakai oleh Abby ketika ini.

Kita tidak mahu mendedahkan pada setiap persembahan pentas sebelum ini beliau sering sebilik dengan teman lelakinya malah sering meminta penganjur menyediakan bilik bersebelahan bila mereka ada pertunjukan pentas secara bersama tetapi kita juga ngin  tahu wang siapa sebanyak RM20,000 yang Abby minta bagi menjayakan majlis harijadi anaknya.Tidak cukup RM50,000 di London!Rumah Kedai di Taman Melawati itu pun kita tahu datang daripada siapa?Jangan berselindung di sebalik penjualan jubah sedangkan hakikat sebenar ada yang tahu puncanya.

Ini juga akan didedahkan sekiranya Abby tidak bertaubat dan meminta maaf kepada rakan-rakan yang beliau kafir serta sesatkan selama ini.Jangan tunjuk baik sangat Abby!Jangan selak kain orang lain kalau kain sendiri koyak rabak!Jangan satu jari menuding kepada orang lain sembilan jari lagi menuding ke diri sendiri..!

Kalau beliau betul sudah insaf,bertaubat dan ingin menjadi muslimah sejati yang diredai Allah dunia dan akhirat,Abby tidak akan memilih jalan sesat begini hingga segala tutur kata terutama sekali dalam Twiter dan juga berceramah,penghinaan demi penghinaan dilemparkan kepada orang yang tidak menyokong beliau.

Kita sedar artis ini semakin sesat dalam dunia yang beliau sedang ciptakan dan itu urusan beliau kalau mahu sesat sekalipun tetapi mengajak orang lain agar sesat sama sesuatu yang cukup bertentangan apatah lagi kita pun tidak tahu siapa guru agama janda yang sedang didkawa ramai sebagai tengah meroyan ini.

Abby belum putih sepenuhnya dan nilai taubat yang sedang beliau laung-laungkan ketika ini sama sahaja dengan nilai perjuangan PAS parti yang Abby dokong penuh dengan kehanyirannya yang tersendiri malah Abby juga sama dengan para pejuang PAS lain yang menggunakan agama untuk menutup kebejatan moral masing-masing.Dan pejuang PAS kononnya seperti Abby inilah yang diusung ke hulu ke hilir bagi dijadikan agen memecahbelahkan orang muda.

Jadi kepada Abby,kita pesan sekali lagi.Hentikan segala keceluparan,kebodohan serta kebiadapan ini sekiranya tidak mahu topeng yang sedang menutupi wajahnya ketika ini terbuka satu persatu.


86 comments:

Anonymous said...

huh...panasssssssss....tula ....asik mngaibkan dan mmfitnah org ...insyaAllah 1 ari aib dan fitnah itu akan datang balik pada diri si penutur....berhati2lah wahai arbakyah...

manjung said...

jawab le apa ko buat kat London tu...kami pun nak tahu juga...jeng jeng jeng

Anonymous said...

"Abby ni budak cerdik, walau tempang pun, kita kena dengar cakap dia dan terima sebagai pemimpin muslimah sejati..." he..he..he..

Anonymous said...

sungguh tak ku sangka......tutup kepala.. pakai jubah...bagi syarahan ceramah di pentas pas.
ku sangka kan ustazah alim ulamak.

isy isy isy.



Anonymous said...

BAGUS LA TU....LEPAS NI RAMAI LAGI YG MACAM DIA AKAN DAPAT MELANCUNG KE LUAR NEGARA ATAS TAJAAN VVIP TU.

SIAPA VVIP TU?....CERITA LEEE.

Anonymous said...

Tula baru setahun jagung mendalami ilmu agama, dah pandai jatuh hukum kat orang.. Lain kali jangan duk mengata @ mengutuk orang, sampai aib sendiri tak dan nak tutup... Tuhan maha adil dan maha mengetahui.. Sedarlah wahai muslimah pas (aby), jangan hanyut dek duniawi.. Banyakkan bertaubat..

Anonymous said...

AKU NAK DENGAR APA KOMEN KEPIMPINAN ULAMAK PAS.
ARTIS ARTIS MASUK PAS ADA SEJARAH KOTOR..........
RAMAI BLOGGER BOLIH BONGKAR, ONE BY ONE .

Anonymous said...

jangan marah dia... tak baik..
dia tu orang alim.

kita minta abby pergi ke lahad datu untuk menghiburkan pengganas sulu....ok kaaaan?

Anonymous said...

Salam Abby..zat Allah sangat luas..beristigfar selalu pdNya..semoga Allah maha penerima taubat mengampun dosa kita semua..Dosa pd manusia pandai2lah kamu Abby uruskan.

Anonymous said...

Hanya Allah yg Maha mengetahui ..

Anonymous said...

Ni pompuan bodoh,aku x thu pas bg dia mkn pe smpai dia leh sesatkn org.agak2 nk berdakwah,ingt n sedar pe yg berlaku skrg amaran dr allah bhwa dunia nk kiamat,so dr ko dok ceramah org cna cni,ko dok masjid ko smbhyg,mengaji 2 lbh baik

Anonymous said...

Jawapan klise dari abby....ni tuduhan jijik umno ... Melayu muslim.....u tulis i see u in court!!!!

Anonymous said...

patutlah abby terupload gambar duit berketul2 dlm instagram mngu lepas..belum sempat aku nk copy dia dah delete...

Anonymous said...

Ni la dikatakan betina Jalang.. Pandai sembunyikan taring.. Tpi Allah SWT tahu apa2 perbuatan kite.. Walaupun dlm tanah
Sekali pun tetap akn terbongkar jga dgn kekuasaan-Nya.. Bila kite dok mengutuk org.. Allah SWT akn balas kutukan tu dgn kutukan yg lebih dahsyat lgi.. Saudari Abby.. Bertaubat lah selagi pintu taubat masi terbuka.. Jgn sampai nyesal seumur dunia ni.. Ingat ye Abby... Tpi kalau tak taubat jgak... Share-share leee... Hahahaa.

Anonymous said...

Dia ke LONDON untuk berdakwah.Diakan ustazah yang tinggi darjatnya di sisi penyokong PAS. Ijazah dia di anugerahkan oleh Tuan Guru Ulamak nombor WAHID di dunia ini. Itu sebab bayaran dia tinggi walaupun dah bekas dan sisa Norman. Bak kata lohongnya dan boleh U TURN kepala keteta api. Jangan main-main dengan ustazah ini kerbarkatan dia umat tinggi, karomah dia mengatasi para ULMUAN Agama lain. Itulah dia Ustazah P*** M***. Kesian mak bapak dia lahiran manusia seperti ini.

Anonymous said...

Ada video dia makan ais krim?

Kelate Today said...

Salam sahabat seperjuangan.woiyooooooooo manyak panas woooo ini cerita.Mohon tuan linkkan blog saya bersama.tq

Anonymous said...

tak baik dedah aib orang...
sama2 lah kita semua bertaubat...
media baru banyak merosakkan akidah umat islam...pandai2 lah kita mengunanya untuk jalan allah...
moge allah rah mati kita semua....amin

Anonymous said...

ha, sudah kena!!! biler mulut kita terlalu murah menjaja dan mencari2 kelemahan orang lain, nescaya lebih ramai orang akan mula buat perkara yg sama dengan anda.

Elya insyirah said...

Salam perjuangan..Mohon tuan pautkan blog saya di http://metromalaya.blogspot.com/Blog tuan telah saya pautkan,t.kasih..

Anonymous said...

Abby abadi tu berlagak, siap cabar bg bukti lg..bila dia fitnah org, tidak pulak dia datangkan bukti dan saksi sekali..harap tuan dapat londehkan kain dia selondeh2nya..sebagai pengajaran utk dia..

Anonymous said...

Ermmm apa lengah ustazah mulut cam longkang tu dh cabar suruh tunjuk bukti....riak sungguh ustazah jadian tu..meluat lak aku tengok...kasi ajar sikit!!

Anonymous said...

lalalalalalalala...BOGELkan dia...aku pun ada banyak nak kongsi tentang JANDA ni..aku pun tgah tunggu MASA YG SESUAI...mampozzzz kau ARBAIYAH....penjual n*n*k kelas 3

Anonymous said...

Butul jgak itu bh kannn... Suruh abby pigi lahad datu.. Kasi hibur itu pengganas2 sulu... Bila dorang kaluar dri dlm hutan.. Baru kita punya pulis sama tantara timbakkk.... Kannn... Haha.. Kau rasa gengg si abby tu mau kahhh... Tpi kalau kita pikir butul2 gengg.. Baik si abby ni kasi hibur sama kita.. Buli kita kongkeh sama dia puas2... Hehe.

Anonymous said...

dia g london jual apam balik spesel..janda gersang mata duitan

Anonymous said...

Kalu korang nak tahu,,,, abby abady jual pepet kepada tamrin ghafar, tamrin ni babi pun dia makan. Kalu setakat arak mcm air sejuk je,,, itulah sebab tamrin masuk pas sekarang ni,,,kononnya akan masuk syurga bila mampos nanti. Abby plk mmg berlumutdh pepet,,,lama tk kena servis,,,

Anonymous said...

1. jika penulis seorang muslim bertaubatlah

2. jika penulis tidak tahu bila ajal penulis, segeralah bertaubatlah. bimbang takut terlambat.

3. jika penulis dilandasan benar. dedahkan agar ada tindakan diambil berlunaskan undang-undang. yang salah tetap salah, yang benar tetap benar.

4. harap-harap penulis meneruskan pendedahan yang benar. jika tiada pendedahan susulan, maka sahihlah penulis membiarkan syaitan menguasai hati dan fikiran penulis. kami menanti pendedahan seterusnya.

4. jika penulisaan ini berdasarkan fitnah, kita doakan penulis mendapat keampunan Allah. Kita takut kemurkaan Allah.

5. Jangan takut. penulis akan mendapat sokongan kita jika penulis berada ditempat benar.

sekian.

Anonymous said...

Telanjangkan Betina SUNDAL ni.

Anonymous said...

memang ada gambar abby tengah doggie. gambar ori bukan doctored.

Anonymous said...

buat ape tunggu lagi dedahkan ajer biar dibogel terus,ustazah munafik ni patut diajar dengan cara keji jugak..tak payah tunggu lagi ayuh DEDAH

Anonymous said...

tgk blog ni smbil layan metallica haha
baik ko diam abby..jgn jd mcm tong kosong...kosong...kosonggggg

Anonymous said...

Dedah la. Jgn cakap aje. Tunjuk kan bukti tu.

Anonymous said...

Tu la.....lain kali jangan suka2 fitnah kan Najib, Rosmah atau Mahathir. Nanti terkena batang hidung sendiri, baru padan muka.

ashekinfirdaus said...

hahaha .. tgok , pasal duit .. tanggal abih tudung , telupa kjap kat pak janggut .. haha

Anonymous said...

Telunjuk lurus kelentit berkait ler ni...abby hampehh

Anonymous said...

Saya rasa boleh meneka siapa VVIP tu...tapi tunggulah pendedahan dari blogger

☮ Eyena Ishak ☮ said...

saya rasa...kita yg dikategori masih jahil ini perlulah memperbaiki diri terlebih dahulu....kongsikan saja apa2 ilmu yang makruf...cari lg ilmu allah sblm kita benar2 alim utk berada dipersada politik.

Anonymous said...

MENGARUT...TAK PAYAH LAH.....KALAU SETAKAT WARNING JE....
KALAU BETUL SAHIH DEDAH JE LAH...
TAK SUDAH WARNING3.....
KALAU DOK WARNING TU...MERAPU JE LAH JAWABNYE....

Kamarul said...

VVIP tu suami dia kot.. mungkin diorang kawen senyap2.. (sekadar bersangka baik)..

Anonymous said...

Kalo aku jmp depan2 si p***m** nie..mmg aku ludah jew muke dia..mmg pompan jalang!! SIAL!!

Anonymous said...

x sabar nk tunggu cerita seterus nya

Melayu Baru said...

salam tuan/puan. . . saya rasa post ini bukan lah hendak mengaib kan seseorang tapi ia nya dapat memberi kesedaran pada mereka2 yang buta hati atau yang dah menjadi mangsa penipuan pihak2 yang hanya memperjuangkan agenda mereka sendiri dan bukan Islam yang sebenar. itu hanya pendapat saya. harap maaf.

Anonymous said...

Wey.. x payah lah wey dok fitnah ahli syurga nie.. dia dah hantarr borang masuk syurga.. malaikat tanya nanti dia dah bleh bg tau dia dah submit borang... hahaha.... ustazah tuh...

Anonymous said...

Betina sial ini patut diajar

Anonymous said...

Betina sial ini patut diajar

Anonymous said...

Nasib baik takde bukti gambar dan video spy cam cam brader Anwar...

Anonymous said...

Err... Norman Hakim tuh SUAMI pertama ABBY ke??

Anonymous said...

tak ku sangka..atas tutup..bawah t
erlopong

Daeng Selili said...

saalam blogger..
mohon pautkan saya disini..

daengselili.blogspot.com

telah pautkan blog anda disana..mekasih..

Anonymous said...

pelakun dah tak laku... terpaksa buat apa aja.. demi mendapatkan uwang..

Anonymous said...

Patut lah kena tingal kan ngan norman..merepek memenjang rupa nya..

Anonymous said...

Dia pi London kitar semula tu barang terpakai hu hu mahal juga tu 50K barang terpakai pun...

dol mat.. said...

hebat-hebat jadi ustazah ingatkan lagi bagus macam haram jadah lagi perangai dia ini macam ni nak jadi ustazah mati lagi bagus dari pada hidup di dunia ni. hidup pun tak guna kalau beceramah suka megutuk.megata buat apa dosalah woi..

amira fatin.. said...

agak-agaklah takkan buat keja sampai ke london kot bagus sanggat ke ustaza abby ni..

dol mat.. said...

hebat-hebat jadi ustazah ingatkan lagi bagus macam haram jadah lagi perangai dia ini macam ni nak jadi ustazah mati lagi bagus dari pada hidup di dunia ni. hidup pun tak guna kalau beceramah suka megutuk.megata buat apa dosalah woi..

Anonymous said...

Ikut mangkok ni..byk kelemahan org mcm ini....barang terpakai..3 way service..sure mangkok mcm ini..

Anonymous said...

kalau cerita sahihpun, tak boleh membesarkan aib orang. Tak perlu maksum untuk menyampaika sesuatu ilmu. Kalau bercanggah dengan Islam, kita betulkan, supaya sama-sama mendapat berkat. Kemarahan di sini kebanyakan dari sebab ideologi politik yang mana berbahaya kerana meletakkan di atas dari Islam. Cukup menghina orang kerana dikhuatiri tak sempat meminta maaf sebelum diambil nyawa.

Anonymous said...

Ustazah BABI segera...

Anonymous said...

bukan utk mengaibkan, tp sbg pengajaran kpd si Abby ni...sy x rasa kemarahan mereka yg beri komen kat sini hny sbb ideologi politik berbeza tp sbb kata2 dia melalui twitternya agak keterlaluan terutama dlm menjatuhkan hukum yg kononnya "berlandaskan agama" terhadap org2 yg berbeza ideologi politik dr nya...walau dh diberitahu dgn baik, dia tetap tdk menerima malah makin melampau-lampau...this is the right way to giv her a lesson!

Anonymous said...

DEDAAH JER KASI TELANJANG SEMUA SEKALI MENYAMPAH AKU DENGAN JANDA KARAT NIEE..

wan zuraida said...

semua yg tulis komen negatif @ positif tanpa usul periksa....dapat dosa free2 jer... setakat baca, tunggu & lihat sahaja dah la...jgn ulas @ komen...sedih la kalau anak2 kita membesar dengan belajar mencaci cerca daripada kita yg hanya baca tulisan di internet.... wallahua'lam

Anonymous said...

pakar hisap ais krim..tp x best tu sebab kena tinggal atau lobang da lohong. Dedah aja..ustaza mee segera

Anonymous said...

Pompuan mcm ni jgn bg muka dh...dh melampau2 pn!...Beri dia pengajaran supaya tutup mulut!!!..Selagi terbuka mulutnya, selagi itu lah dia berckp mcm Ularmak Wanita Terakhir!

Anonymous said...

Pantat hayun ni bukan korang x kenal perangai dia..hanya PAS ja terima dia..nik aziz ke terima borang keahlian dia?...dia nak masuk UMNO borang pun kitaorg x bagi

Anonymous said...

Asalamualaikum. Saya ketawa sorang-sorang bila baca komen-komen pembaca. Dan saya pun memang marah dengan saudari Abby Abadi ni. Saya marah kerana bila dia celik ugama, dia bukan menjadi musalimah yang berperkerti tinggi, yang menjaga kehormatan, perbuatan dan percakapannya. Kerana bagi seseorang yang mengatakan dirinya yang telah menerima petunjuk dari ALLAH, akan membuat dia lebih bertakwa dan beriman. Tapi keadaan yang sebaliknya berlaku. Kata-kata kesat, keji, fitnah dan bacul jadi pakaian dan amalannya. ALLAH sahaja yang Maha Mengetahui.

Anonymous said...

Mulut Abby ni memang jahat. .Dia tak kesian ke kat anak2,emak,adik-beradik & saudara yang terkena tempias air liurnya. Emak dan saudara mara Abby tu tolonglah nasihat kat dia ni. .

Kinta Menjerit said...

Blog Tok memang sensasi dan panassss

Telah dipautkan dalam blog Kinta Menjerit

tq

http://kinta-menjerit.blogspot.com

Kinta Menjerit said...

Blog Tok panass dan sensasiii. Pautan blog ini telah dimasukkan ke dalam blog Kinta Menjerit.

Tq


http://kinta-menjerit.blogspot.com

Anonymous said...

Inilah janda yang dah tak laku.
kalau perangai elok ex husband x tinggalkan. itu pun x boleh fikir.
nak tutup kesalahan dia dia terpaksa menjelma dalam Pas. Puak Pas kan sangat suka dan puja orang yang tutup aurat macam ni.Inilah perangai orang Pas. Cina kutuk orang islam dgn ayat quran pun dia orang suka dan sokong.
Tak tahulah dapat tak mereka cium surga yang dijanjikan oleh Najis

paritbuntar rebels said...

mohon dipautkan http://paritbuntarrebels.blogspot.com/

paritbuntar rebels said...

mohon dipautkan http://paritbuntarrebels.blogspot.com/

Iqra' said...

tak boleh le dikatakan ustazah sebab tak de sijil tauliah pun. eee malulah diri, sebab guru agama yg di panggil ustaz/ustazah adalah pewaris nabi. ni kan pula baru masuk stgh jagung dah di gelar ustazah, mana boleh, hancur kelak mesyarakat...

Anonymous said...

Kesian makbapak pompuan ni... Apalah malang dapat anak macam ni?

Anonymous said...

Dulu pon dia pernah kena tgkap ngn melodi kt airport baru balik dr bercuti ngan zul....so x heran laa terjadi lg.....kt mesia ustazah abby....luar negara abby ozawa...nama pon pernah berlakon....aku cuba tuk bersangka baek....tp x boleh...lau btol ni semua fitnah...bkn takat 50 ribu...satu juta dia leh dpt.....camane???? Saman jerlah.....ada bran?????

Anonymous said...

Maksud Hadith Jadilah 1. orang yang Alim, jika tidak upaya jadilah orang yang belajar ilmu, jka tidak upaya jadilah orang yang mendengar ilmu, jika tidak jadilah orang yang cinta ilmu Dan Jangan sekali jadi orang yang paling buruk - tidak suka mencari ilmu dan malas.

Jom audit. Jika kita orang yang malas mencari ilmu tentu bermasaalh di dunia dan akhirat- Kejahilan itu Bala- Contohnya buat maksiat tapi rasa okey saja dan tidak suka pada kebaikan dan cinta pada kejahatan.

Lihat channel TV, Radio , Bahan Bacaan kita ada ilmu atau Berita Sahaja. Jika hujung minggu guna hingga 3 jam membaca berita alangkah ruginya dan pada hari Isnin nanti tidak ada pertambahan ilmu dan kasih sayang dgn keluarga dan tarbiyah keluarga alangkah rugi dan sia sia hidup kita. -Prof. Mohaya

Anonymous said...

setakat nak kata kat orang itu ini dengan berbekalkan ganbar tak payah susah-susah la....berdosa...akhir zaman inilah yang berlaku fitnah menfitnah antara seagama..istigfar..

Anonymous said...

huiii.. dapat tidur semalam jer dgn Abby best ni... berapa Abby satu malam, cakap..

Anonymous said...

Abby PAS tu serahkan kepada Stopa Spender kena atas bawah baru padan muka....

Anonymous said...

Dalam dunia ini, kalau biarkan saja kemungkaran depan mata, kita turut tanggung dosa. Hadi pernah kafirkan orang Melayu Islam yang menyokong UMNO. Kita tahu itu salah dan merosakkan. Hadi masih senyum dan happy waktu peluk Lim Kit Siang......

Setengah orang terkeliru, hanya kongkek depan khalayak ramai saja disebut Zina. Setengah pulak mudah sangat percaya cerita-cerita hinggakan SiPolan2 senang-senang dicop pembunuh atau perasuah.

Boleh kita senang2 terima jubah dan serban sebagai ukuran? Boleh senang2 kita tolak yang berkemeja dan jeans sebagai jahat dan munafik?

Senang atau susah hidup orang Melayu sekarang adalah berkat usaha tanggungjawab pemimpin Perikatan/ Barisan Nasional selama 55 tahun lebih. Berapa ramai orang Melayu yang lari ke negara Eropah, Amerika, Filipina, Indonesia, Thailand dan Myanmar untuk cari makan dan ruang beragama?...

Sue said...

Tak habis habis...korang keebod warrior. Berkobar kobar bila tulis dlm layaar siber tapi tantu tantu masih kat situ. Pusing pusing, turun bukit naik bukit, masok masjid keluar masjid bersumpah laknat gostan gohead masih juga kat situ.....layyyyaaaaar bang janggut. Peace yo!!

Anonymous said...

Kita tak boleh judge orang lain . Hanya Allah S.W.T shja yg tahu . Kita sebgai umat Islam tk boleh trus prcya . Kita hnya mampu berserah kpd Allah . Jgn sbb politik , umat Islam berpecah belah

Hanif WST said...

Bertaubatlah wahai abby abadi.. kembalilah ke pangkal jalan..kalau betul-betul nak berubah carilah ilmuan/ulama' yang tak terikat dengan mana-mana parti politik dan sememangnya jujur dalam menyampaikan ilmu..

CITY said...

PAS=PARTI ARTIS SEMALALAYSIA=PARTI ADA SPENDER=PARTI AJAR SEKS=PARTI AJARAN SYIAH=PARTI ANA SERBABOLEH=DLLL..KAHKAHKAH

Anonymous said...

abby masih menjanda, boleh kawin sama dia 2 malam?. Mesti tanya siapa?

Anonymous said...

kenapa jahat sangat korang..PAS orang baik2 .. diorang terima abby sebab nk ajar abby.. tapi abby dah meroyan.. jangan salahkan PAS.. biar PAS menerima segala cacian.. tadi saya terkejut sbb terbaca ade orang tu kate PAS Parti Ajar Seks.. kalau dh benci sangat abby jangan kate Pas macam2.. tak takut dosa? kalau x takut masuk kubur cepat.. saya tau saya bukan orang yg alim.. cendiakawan Islam ..tapi ibu ayah saya didik saya.. jangan mencerca..mereka dh memberi saya didikan sebaik baiknya.. saya tahu lepas ni pasti ader orang komen saya bukan pandai Islam.. tapi komen panjang2.. x per saya trima..saya nk cuba jadi oarang baik .. sebaiknya..

Anonymous said...

Jaga2 saudara ku semua, berita ni kita tak tahu betul ke tidak, jgn ikut kemarahan takut semua pahala dapat kat dia pulok...

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My Photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers