Tuesday, October 30, 2012


Sekian lama Najib dimalukan oleh portal ini..

TANAH Perhimpunan Agung UMNO 2012 yang akan bermula 26 Nov hingga 1 Dis ini jangan sesekali dibenarkan  dan dihalalkan untuk dipijak  walau seinci pun oleh-mana wakil akhbar on line terutama sekali MalaysiaKini,Free Malaysian Today dan juga Malaysia Insider apatah lagi akhbar-akhbar milik pembangkang seperti Harakah,Suara Keadilan,Rocket atau apa sahaja yang berkaitan dengan mereka.

Membenarkan mereka ini memijak tanah perhimpunan tersebut dan membuat laporan tentang perhimpunan itu  seolah-olah memperlihatkan UMNO ketandusan laporan,kemaruk tulisan dari mereka  dan sekaligus menjadikan UMNO  seolah-olah muka yang tidak tahu malu kerana membenarkan musuh,penyamun,pengkhianat serta penderhakaan terhadap agama,bangsa dan Negara yang diperjuang serta dipertahakan oleh UMNO selama ini.

Suara On Line ini sekian lama mencerca,menghina dan memuarbelitkan fakta terutama sekali melibatkan UMNO dan kerajaan yang dipimpin oleh UMNO itu sendiri malah kehadiran mereka walaupun tidak diundang untuk taklimat media oleh Ibu Pejabat UMNO baru-baru ini membayangkan bahawa pemberita mereka jenis muka yang tidak tahu malu ibarat muka mereka telah ditampal oleh kulit babi.

Tak dijemput pun mereka sanggup tebalkan muka hadir untuk taklimat tersebut dan menjamah makanan yang UMNO hidangkan walaupun selama ini merekalah yang mencaci maki UMNO dan Barisan Nasional.Jenis sial mereka sudah tidak rasa malu samalah seperti idola mereka,Anwar Ibrahim!

UMNO tidak perlu mengharap laporan yang adil serta saksama dari corak pemberitaan yang jijik serta busuk ini kerana walau bagaimana baik atau jayanya Perhimpunan tersebut, keparat-keparat media ini pasti akan memutarbelitkan fakta dengan teori-teori auta mereka dan sebagai agen asing seperti yang didakwa sebelum ini,Malaysikini terutamanya akan tetap mencari jalan untuk melapor atau menulis berita-berita yang berbau fitnah.

Ibu pejabat UMNO pasti ada rekod untuk menyokong mereka bagi menghalang ibls-iblis yang berselindung di sebalik kebebasan media ini bagaimana mereka memutarbelit serta menyelinap masuk bagi mencari keburukan UMNO untuk didedahkan kepada umum ataupun dijadikan bahan dagangan untuk menjual Negara kepada pihak asing dan dengan apa cara sekalipun penyangak-penyangak media ini harus dihalang bukan sekadar memijak,melintasi bangunan yang menempatkan perhimpunan  tersebut pun jangan dibenarkan sama sekali.

Ku Nan jangan bertolak ansur...
Kumpulan media online ini adalah umpama anjing berkeliaran yang diupah oleh pihak-pihak tertentu untuk menghidu dan mencari segala kelemahan UMNO untuk upah yang sedikit bagi diberi makan oleh tuan mereka dan mereka inilah perkakas yang digunakan bagai menjahanamkan kestabilan negara serta perpaduan kaum.

UMNO juga  tidak perlu dan diberi amaran untuk tidak bertolak ansur dan mempercayai slogan telus dan adil dalam laporan mereka kerana terbukti MalaysianKini,Malaysian Insider dan Free Malaysia Today,pemberita mereka dididik untuk jadi seorang penulis yang tidak bermoral dan sanggup melakukan apa sahaja termasuklah meruntuhkan negara ini  dan mereka sedang gigih berusaha kearah itu menjadi media sokongan mengulingkan kerajaan sedia ada yang dipimpin oleh UMNO.

Lebih malang lagi kebanyakan pemberita yang berkerja di syarikat ini adalah terdiri daripada orang-orang Melayu yang beragama Islam tetapi mereka ini sanggup dan rela diperkudakan untuk menjadi tunggangan pihak asing untuk mengkhianati agama,bangsa dan negara mereka.

Sekali lagi diingatkan kepada kepimpinan ibu pejabat UMNO,jangan sesekali dibenarkan ataupun diberikan tempat kepada mereka ini kerana mereka tidak layak untuk berada bersama-sama dalam majlis tersebut malah mereka ini halal untuk kita ludah mereka ini lantaran perbuatan serta pembabitan mereka selama ini yang sepanjang masa memutarbelitkan laporan dalam setiap penulisan mereka.Jangan sampai salakan anjing-anjing ini menyakitkan telinga kita..!

Pemberita ini boleh berubah wajah pada bila-bila masa dan menjadi seperti sesumpah yang dukar dikenali dan kadang-kadang mereka ini ibarat buluh yang pepat dluar tetapi rencung didalam dan kalau UMNO bertolak ansur dalam waktu yang hampr dengan PRU13 in dengan memberi muka kepada mereka,UMNO bakal berdepan dengan situasi yang tidakl terkawal bakal dicetuskan oleh kalangan pemberita fasik dan munafik ini,




3 comments:

Anonymous said...

SEPERTI INIKAH YG DIKATAKAN SEBUAH NEGARA DEMOKRASI? MANA SLOGAN RAKYAT DIDAHULUKAN? KAMI RAKYAT MAHUKAN BAHAN BACAAN YG PELBAGAI, TIDAK MAHU SUMBER YG 1 JE UNTUK DIJADIKAN RUJUKAN. KALAU BETUL, KENAPA NAKKAN DITAKUTI? KAMI BACA, KAMI NILAI, KAMI UNDI. SEKARANG BUKANNYE ZAMAN "DENGAR TERUS PERCAYA"

pujangga buta said...

Fuck you...demokraktiklh sgt...terang lg brsuluh musuh dpn mata,kalau da benci tetap benci punya...kalau kita blh elak fitnah lg baik,drpd fitnah berleluasa...kongres pr utusan kena halau...muktamar pas bloger mesra krjaan dihalau...demokraktik sgt...hatttuiiii...fuck you!!!!

MegaBidaman said...

setuju... nanti depa ada kat sana , depa spinnnn lagi , jangan bagi can langsung , ingat muka2 reporter portal Malaysiakini , FMT dan the malaysian insider .. jangan sampai depa menyamar

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers