Wednesday, September 19, 2012

Cina DAP terus biadap dan kurang ajar
NGEH  Koo Ham memang seorang  pemimpin politik yang kurang ajar,Cina DAP yang paling biadap pernah negara ini lahirkan dan dilihat menganggap isu penghinaan terhadap Nabi Muhammad SAW yang ditentang oleh seluruh umat Islam di dunia termasuklah Malaysia sebagai tindakan politik,membuang masa dan tenaga.

Kebiadapan dan kurang ajar Ahli Parlimen Beruas dicetuskan dalam laman twitternya mengenai filem antiIslam "Innocence of Muslims" dan Cina DAP ini tidak melihat apa yang berlaku di negara-negara  Islam luar yang menentang penerbitan filem itu sebagai seuatu yang sensitive baginya dalam memelihara perpaduan kaum dan kebebasan beragama di Negara ini.

Keceluparan Cina DAP ini dilihat boleh memakan diri seandai beliau mengambil iktibar kemusnahan dan kerosakan hasil daripada penentangan orang-orang Islam di seluruh dunia  dalam mempertahankan kemuliaan Nabi Muhammad SAW itu termasuklah dibunuh seorang Duta Amerika  sebagai tindak balas di atas penghinaan tersebut.

Cina DAP biadap ini bagaikan menyiram minyak ke atas api kemarahan umat Islam yang bergabung tanpa mengira fahaman politik menyelar penerbitan filem tersebut dan beliau mengambil kesempatan untuk membakar jiwa umat Islam di Negara ini tanpa memikirkan kesan terhadap dirinya ataupun agama yang beliau anuti.

Kalaulah seorang Duta Amerika boleh dibunuh di jalanan bagaikan menyembelih anjing gila,kita bimbang Cina DAP ini juga menjadi mangsa kemarahan umat Islam lain di Negara ini yang mengambil tindakan yang serupa terhadap beliau sekiranya beliau berterusan memperlekehkan segala bantahan yang sedang dibuat hari ini.

Kalau Ngeh Koo Ham berfikir banyak kali dengan melihat segala kemusnahan yang berlaku di Negara-negara luar hasil daripada penghinaan melalui filem tersebut, Cina DAP ini tidak akan menulis begitu dalam tweeternya tapi kerana mungkin beliau merasakan umat Islam negara ini telah berjaya dipecahbelahkan dan sementelahan PAS pula berdiri di belakang mereka sebagai rakan kongsi,beliau tidak takut walau seinci pun untuk menghina junjungan besar umat Islam ini.

Barangkali Cina DAP ini menganggap apa yang sedang disuara serta dibantah oleh seluruh umat Islam hari ini sebagai satu kerja main-main dan kerana menganggap begitulah beliau menyindir Ketua Pemuda UMNO Malaysia sebagai mahu mengambil kesempatan untuk berpolitik dan menganggap usaha Khairy Jamaluddin itu sebagai membuang masa dan tenaga.

Saat orang Islam membara marahnya,Cina DAP ini tuang minyak atas apai yang marak!
Ini jelas Ngeh Koh Ham bagaikan menganggap penghinaan terhadap junjungan besar umat islam seluruh dunia dan sekiranya Ngeh Koo Ham tidak menarik balik serta meminta maaf kepada seluruh umat Islam di Negara ini, kita bimbang kesabaran umat Islam yang selama ini dipijak-pijak oleh DAP akan terhakis malah menjurus kepada perang agama antara agama anutan Ngeh Koo Ham dengan Islam.

Persoalan agama bukan satu perkara main-main tetapi kita tidak tahu mungkin rakan DAP iaitu PAS menganggap ataupun bersetuju dengan kenyataan ataupun sindiran Ngeh Koh Ham ini kerana sehingga ke hari ini tidak ada seorang pun pemimpin Islam dari PAS yang bersuara menentang tweet yang dilakukan oleh Cina DAP ini.

Kegilaan Cina DAP ini perlu disekat dan tindakan perlu diambil kerana dibimbangi nyawanya akan terancam oleh golongan exstrimis agama yang non partisan yang akan menghalalkan darahnya sebagaimana dihalalkan darah Penerbit ataupun Pengarah filem ini kerana kalau mahu dibandingkan nilai atau harga antara Ngeh Koh Ham dengan Duta Amerika yang dibunuh itu, Cina DAP ini tidak bernilai walau sesen pun untuk dihukum atas segala keceluparan dan kebiadapannya.

Ngeh Koh Ham sedang mengocak serta menjadi api dalam sekam terhadap kebebasan beragama di negara ini dan juga terhadap Islam agama Persekutuan dmalah penghinaan beliau ini tidak wajar sama sekali dimaafkan walaupun Islam tidak menganjurkan keganasan.

Cukuplah Melayu dihina dan jangan pula Islam terus dibenarkan untuk dipersenda dan diperlekehkan dan jangan sesekali kalimah Syahadah diputuskan hasil dari tindakan Cina DAP yang gila ini

12 comments:

Anonymous said...

you are very tiny compared to the us ambassador - so dont go too far our patient being muslim is too limited when INVOLVED OUR MUHAMMAD S.A.W ,
ALWAYS IN YOUR MIND 'THIS COUNTRY IS A MELAYU COUNTRY -ORIGINALLY
HEY BASTARD - WATCH OUT YOUR STUPID STATEMENTS . MUSLIM NEVER SCARED OF CHINESE LIKE YOU, WE'RE NOT SIMILAR TO THOSE PEOPLE IN PKR OR PAS ----STUPID MP BODOH

Anonymous said...

cina komunis sekor ni patut dipijak2 jer! dok kat malaysia, dikelilingi masyarakat melayu-islam, tapi tak sensitif langsung ngan islam. cina celako!! kalu tak suka pun tak payah lah nak komen2, dok diam2 je lah. memang dasar komunis, anti melayu-islam!

Anonymous said...

Mungkin dia tak faham tentang Islam. Kenapa PAS tak terangkan pada dia. Semasa kempen dulu orang DAP hafal satu dua ayat orang PAS terus takbir. Harap orang PAS terangkan pada sahabat karib mereka ni tentang betapa sentisifnya perkara berkaitan dengan ugama. Pada orang Melayu jangan sembang aje. Bersatu dan kembalilah kepada ajaran Islam bila kita berpecah belah. Buktikan orang Melayu Islam ni baik tetapi berjuang diatas landasan kebenaran. Jangan dibuat pekara yang dilarang.

Anonymous said...

lu cina mmg sudah kurang ajar...

gua kasi lu warning sekali lagi lu bikin ini mcm hal lu tggu apa lu punya nasib...

kita org melayu takda kacau sama lu punya agama jadi lu tak payah sibuk mau kacau org islam.

lu jgn ingat lu sudah besar kepala mau bangsat sama org islam...

lu mesti mau ingat apa yang gua ckp ni......

Anonymous said...

hoi komunis, lu jgn cabar orang melayu islam, kami dah banyak bersabar selama ni..lu betul2 kurang ajar bangsat bikin panas sama org islam..

Anonymous said...

Akhiri hayatnya, untung dan tak rugi kalau hilang sorang di muka bumi Malaysia ini. silakan... jihad.

teja faris said...

Wajib Baca! Akhirnya Khalid Ibrahim Mengaku Fitnah SPR. Sila layari www.n9kini.com.

Anonymous said...

Himpunan aman di KL.Sila layari www.n9kini.com

Anonymous said...

Ngeh templak pemuda umno supaya jgn cakap berdegar2 anti USA/ antiYahudi... tp masih dok hisap rokok marlboro, gilai KFC, teguk coke coco cola, majukan tesco, carefour, giant supermart, ..... penasihat PM-apco, ....

mungkin Ngeh nk ajar melayu umno supaya ...berdikari macam Iran.....kurang bercakap banyak bekerja!

Iran, Ayatullah Khomeni dah lama arah supaya bunuh munafik musuh Allah & Rasul, Salman Rushdie-penulis novel Satanic Verses-yg hina Rasul SAW & keluarganya.

kemudian bila Sam Bacile or Nakoula Basseley Nakoula buat filem Innocence of Muslims -- aspirasi ala novel Salman Rushdie--yg hina Nabi Muhmamad SAW ni--Iran sekali bertindak terhadap Salman Rushdie dgn naikkah bayaran ganjaran dari USD$ 0.5 million kepda USD$ 3.3 millions siapa yg berjaya bunuh munafik Salman Rushdie ni...

di dalam masyarakat & kerajaan secular, konspirasi & provokasi terhadap Allah, Rasul & Islam semakin menjadi2....

apakah umno dan kerajaan2 Muslim sekular boneka Yahudi zionism USA yg lain berani bertindak seperti Iran?

admin jakamas said...

Salam bro. Orang Islam ni pelik sikit. Jadi jangan cuba jolok sarang tebuan melainkan jika ingin merasa penangan jihad orang Islam.

Anonymous said...

Pendekar-pendekar dalam Persatuan Silat Gayong dan Persatuan Silat Lincah tunggu apa lagi. Awak semua sanggup ka lagi melihat dan mendengar sahaja kafir harbi laknatullah ini menghina Islam dan Nabi Muhammad yang kita kasihi dan sanjungi?

Anonymous said...

Ngeh Koo Ham dihentam oleh ahli DAP sendiri. Sila layari www.n9kini.com

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers