Sunday, March 25, 2012

SETELAH Noh Omar membongkar satu persatu segala dosa-dosa yang Kerajaan Selangor lakukan terhadap rakyat negeri itu,pembangkang mula panas punggung dan blog-blog maupun media maya lain milik pembangkang ini mula menyebarkan gambar Noh Omar sedang berdansa  dengan seorang wanita kononnya untuk menunjukkan Noh ada skandal.

Tindakan kumpulan pembangkang ini cukup terdesak dan paling tidak bermoral.Mereka mula tidak tahan dengan segala yang Noh bongkarkan termasuklah 32 dosa-dosa yang kerajaan Selangor lakukan terhadap rakyat dan dalam mahu menangkis serangan demi serangan dari Noh Omar ini m,ereka terpedaya barangkali dan membayar harga yang mahal untuk mendapatkan beberapa keping gambar Noh sedang bemesraan dengan seorang wanita dalam satu majlis.Mereka ingat itu adalah senjata baru untuk mengunci mulut Noh Omar,

Setelah gagal menjawab cabaran yang Noh Omar lemparkan kepada mereka termasuklah menubuhkan Inkuiri Awam bagi menjawab segala bukti yang Noh Omar lemparkan,pembangkang cuba mengalihkan isu dan menjadikan gambar-gambar romantik Noh Omar ini sebagai senjata baru mereka untuk mengalihkan perhatian rakyat terhadap pendedahan serta penyelewengan yang mereka lakukan sewaktu memerintah Selangor ketika ini.

Memang tidak dinafikan bahawa gambar tersebut adalah gambar Noh Omar tetapi teman tarinya adalah isteri beliau sendiri malah Noh Omar boleh berbuat apa sahaja terhadap wanita itu  kerana hubungan mereka halal dan moral  Noh Omar lebih tinggi kalau mahu dibandingkan dengan  Penasihat Ekonomi Serlangor,Anwar Ibrahim (lihat gambar) yang berpelukan serta berdansa dengan isteri orang.

Anwar lebih rela berpelukan ataupun bermesraan dengan isteri orang dari Wan Azizah.Anwar lebih rela berzina dengan China Doll daripada bersetubuh secara halal dengan isterinya sendiri.

Gambar ini tidak pula dipertikaikan..Wan Azizah ke tu?
Noh Lebih terpuji sikapnya kalau mahu dibandingkan dengan Anwar yang didakwa oleh ramai orang telah meliawat kaum sejenis mereka dan Noh Omar juga seorang suami yang tidak dayus kalau mahu dibandingkan dengan Azmin Ali yang dikatakan mengetahui hubungan isterinya dengan Anwar Ibrahim.

Noh Omar juga lebih terpimpin sifatnya kalau mahu dibandingkan dengan Ketua Penerangan Kerajaan Negeri Selangor Badrul Amin yang ditangkap berkhalwat dengan isteri orang malah Noh Omar juga lebih baik dartipada Khalid Ibrahim yang didakwa mempunyai hubungan sulit dengan pegawai wanitanya sendiri sewaktu di Guthrie.

Nampak jelas pembangkang semakin hilang punca hingga gagal membezakan isteri orang dengan China Doll yang dilanggan oleh Anwar ataupun isteri  seorang guru yang ditangkap berkhalwat dengan Badrul Amin dan tindakan pembangkang menyebarkan gambar Noh Omar bersantai dalam majlis bersama isterinya ini adalah satu cubaan terbaru pembangkang untuk memfitnah pemimpin UMNO.

Bini orang ok..isteri sendiri salah!
Kita tidak terkejut kerana budaya fitnah adalah budaya mereka tetapi kali ini jerat yang mereka pasang terkena mereka sendiri.

Mereka barangkali geli gelaman dengan kemesaraan Noh Omar bersama isterinya itu dan lagi geli geleman bila Noh Omar setiap hari mendedahkan kebajatan moral serta penipuan dan penyelwengan Kerajaan Selangor terhadap rakyat negeri itu.

Barangkali dengan tindakan menyebarkan gambar ini mereka bioleh membunuh karekter Noh Omar walaupun semua orang tahu itu adalah isteri kedua Noh Omar tetapi daripada segi hukumnya Noh tidak berdosa seperti dua tiga musibat yang mengaku pemimpin dalam pakatan pembangkang.

Kita tidak tahu apa tujuan mereka menyebarkan gambar ini.adakah mereka ingin memberitahu bahawa Noh bersiteri lebih dari satu ataupun mereka tidak tahu bahawa yang dipeluk Noh Omar itu adalah isterinya yang sah dan kalau mereka tidak tahu terbukti niat jahat mereka ini memakan diri.

Noh atau Anwar lebih bermoral?
Untuk menutup dosa yang mereka lakukan. Pimpinan Kerajaan Selangor sanggup melakukan apa sahaja termasuklah menabur fitnah sebegini sedangkan maksiat yang bermaharajalela waktu mereka memerintah ketika ini gagal dibendung.Pertumbuhan segala pusat maksiat makin ketara di Negeri Selangor kalau mahu dibandingkan denagn pemerintah sebelum ini kerana barangkali pemimpin pembangkang menjadikan maksiat sebagai idola kepimpjnan mereka

Malah sehingga ke hari ini.kita tidak pernah mendengar lagi pemimpin BN di Selangor ditangkap berkhalwat ataupun bersekududukan dengan isteri orang dan tindakan pembangkang ini membuka satu lembaran baru bagi membolehkan kita menelanjangi setiap inci maksiat yang mereka lakukan selama ini.

Pembangkang silap langkah.Fitnah mereka tidak menjadi.Mereka patut jawab ataupun saman kalau segala pendedahan yang Noh Omar lakukan itu palsu dan bukannya terus membudayakan politik sejijik ini.Isu dijawab dengan isu.

0 comments:

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers