Monday, January 2, 2012

Saifuddin biawak hidup BN!
PADA ketika ini saya yakin bahawa semua orang bersetuju bahawa Saifuddin Abdullah,Timbalan Menteri Pengajian Tinggi bersetuju dengan tindakan ganas serta tidak bertamadun mahasiswa dan mahasiswi menyerang Universiti Pengajian Sultan Idris (UPSI),antara pusat pengajian tertua dan beramruah dalam Negara ini.

Sehingga hari ini Saifuddin,anggota cabinet kerajaan pimpinan PM Najib berdiam diri dan setakat hari ini beliau langsung tidak memperlihatkan pendiriannya menentang tindakan biadap serta kurang ajar daripada mahasiswa tersebut.

Facebooknya tidak diupdate berkaitan isu ini,tweeternya juga langsung tidak menyentuh perkara ini dan sehingga kini juga beliau tidak pun memberikan sebarang kenyataan akhbar menentang tindakan mahsiswa yang tidak bermoral ini dan kita mengambil pendirian bahawa jelaslah Saifuddin Abdullah berdiri teguh di belakang semua tindakan mahasiswa terhadap UPSI dan juga menurunkan bendera PM Najib di PWTC serta menggalakkan mahasiswa berdemontrasi jalanan.

Saiffudin mengajar mahsiswa untuk menjadi kera dan monyet melompat-melompat di muka pintu UPSI.Kera-kera dan monyet ini khabarnya dibawa dari Universiti Selangor (UNIsel) dan Universiti Islam Malaysia (UIA) yang dikepalai mahasiswa ala-gay Adam Adli.

Inikah kebebasan akedemik yang dituntut?
Mereka ini sanggup tidur di atas jalan,menghasut seluruh mahasiswa UPSI untuk berperangai buruk dan keji seperti mereka,menyerang UPSI ala serangan komunis terhadap Bukit Kepong,mengejek serta menghina UPSI dan Saifuddin Abdullah terus berdiam diri.

UPSI yang selama ini terkenal sebagai sebuah kilang perguruan yang hebat dalam melahirkan guru-guru yang cemerlang serta dedikasi mula dicemari oleh boleh budaya samseng dan gay.Mula melahirkan pelampau-pelampau politik,mula melahirkan pengkhianat-pengkhianat agama,bangsa dan Negara dan sikpa berdiam diri Saifuddin cukup jelas membuka pekong sebenar bahawa beliau rela institusi itu dicemari oleh tangan-tangan kotor SMM dan juga BEBAS.

Saifuddian tidak boleh lagi berselindung sebagai orang yang baling batu sembunyi tangan.Sudah terdedah dengan jelas bahawa beliaulah manusia yang merestui dan mungkin merancang tindakan-tindakan yang semakin ganas mahasiswa hari ini.

Dan tindakan Persatuan Alumni Mahasiswa (ASPIRASI) menuntut Saifuddin Abdullah mengosongkan kerusi Timbalan Menteri Pengajian Tinggi sangat wajar malah tempoh yang ASPIRASI berikan selama 14 hari menuntut beliau berbuat demikan sewajarnyaalh Saifuddin penuhi  sekiranya beliau pemimpin yang bermaruah serta menghormati kerajaan yang beliau anggotai.

Gaya Anwar-hebat lakonan Shafwan..mcm dah dekat nak mati!
Gaya baring Anwar dengan Shafwa hampir sama
Bijak penipuan Shafwan- sihat rupanya!
Saifuddian bukan lagi anggota kabinet yang bertanggungjawab. Beliau bukan lagi boleh diharapkan untuk menjaga bagi menjamin masa depan mahasiswa untuk keluar daripada universiti sebagai mahasiwa yang berjaya dalam bidang akdemik,sahsiah dan kekentalan jati dirinya demi pembangunan sebuah negara bangsa yang kaya dengan tamadun Melayu serta kesyumulan Islamnya.

Kegilaan mahsiswa ini adalah kerana kegilaan yang ada dalam diri Saifuddin.Patutlah Saifuddin bersungguh mahu AUKU dimansuhkan rupanya budaya begini yang Saifuddin mahu terapkan di kalangan mahasiswa.Bayangkanlah scenario yang bakal berlaku dalam Negara sekiranya AUKU terus dihapuskan?

Saifuddin harus mengakui bahawa kebiadapan serta kurang ajarnya mahasiswa baik yang ketuanya bernama Shafwan ataupu Adam Adli dan sesiapa sahaja adalah kerana sikap terbukanya yang menggalakan mahsiswa berdemontrasi sebegini.

Tembelang Saifuddin sudah terbongkar.Beliau adalah biawak hidup yang sedang Najib serta Barisan Nasional dan UMNO sedang pikul ketika ini dan Saifuddin juga sedang mendewasakan mahasiswa untuk jadi biawak hidup sepertinya yang terpaksa negara ini tanggung hari in dan masa akan datang..

1 comments:

Apai said...

jelas sekali anak didik Puok Rosok (PR) mengikut sebijik2 ajaran mentor mentor mereka. Nampak sangat menipuuu...mane nazaknye?..bebudak ni dah jadi najis politik PR! Oh ya, Mahasiswa Pro Syiah, Khalid Ismath Bangang tu ade gak mase malam kejadian...LAWAN ler, awat angpa sume lari lintang pukang??!! Cakap bedegar2 bergegar botol2 kicap kat umah, bile kene sergah terus cabut cam pondaaann...auwww...hahahaha

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers