Monday, December 12, 2011

Sukma adik angkat Anwar!
SESIAPA sahaja yang dekat ataupun rapat dengan Anwar Ibrahim,boleh atau tidak tolong tanyakan adakah Anwar kenal anak muda yang berasal dari Indonesia ini?

Kalau Anwar kenal,tolong tanyakan sejauh mana beliau mengenali anak muda yang ketika ini saya panggil dengan nama Y ini dan sejauh mana hubungan Anwar dengan Y ini?

Kalau Anwar ingat-ingat lupa,tarikh pertemuannya dengan anak muda ini adalah tanggal 05/06/2010 di Hotel Nikko,Jakarta dan katanya dipekenalkan oleh adik angkat Anwar iaitu Sukma yang ketika itu tinggal di Apatment Rasuna.

Y diperkenalkan Sukma kepada Anwar!
Dan kalau Anwar masih ingat pada anak muda ini,jenguk-jenguk dan bertanya khabarlah seandainya Anwar ke Jakarta sebab kita difahamkan Anwar sering berulang alik ke Indonesia.Janganlah Anwar lupa segala janji yang pernah beliau taburkan untuk anak muda ini.

Kita terkenang pepatah Melayu.habis manis sepah dibuang.

3 comments:

Kutukan Dewata said...

Fuuhh!!!
Cantiknya design blog tuan ni! tahniah!!!Bongkar terus kemaksiatan manusia yang melampaui batas ni!!

Anonymous said...

aku rasa muka budak itu terlalu manly sangat bukannya jambu spt azizan, saiful dan lain2 toy boy anwar....mungkin ada hubungan jenis lain kot...

selama ini anwar yang meliwat mangsa dan terkantoi, maka modus operandi terpaksa ditukar..anwar merelakan dirinya diliwat...itu sebab muka budak itu jauh menepati seleranya sebelum ini

Anonymous said...

skrg la , kalau terjumpa dan nak salam dgn anwar ibrahim pun takut sebab ntah2 tgn dia tu lepas ..... uwekk, jijik aku nak muntah kalau terbayangkan masa main dia pegang konek dia masukkan dlm bontot budak tu ... eiiiii..... dah la , seminggu tak lalu makn mcm ni....

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers