Wednesday, December 21, 2011
Yang haram dilayan istimewa Saifuddin!
BANYAK sebab untuk kita katakan bahawa Saifuddin Abdullah bacul dan banyak sebab juga yang boleh kita dakwa bahawa Saifuddin adalah Timbalan Menteri yang jadi pengkhianat dalam kerajaan dan agen pembangkang dalam UMNO.

Saifduddin sanggup tunggu SMM dan BEBAS di PWTC untuk terima memorandum sehingga mahasiswa bangsat Adam Adli dari UPSI menurunkan bendera berlatarbelakangkan PM Najib dan memijak gambar tersebut tetapi Saifuddin tidak bersedia untuk bertemu dengan kumpulan ASPIRASI yang menyokong kerajaan. Aspirasi berdaftar sedangkan SMM dan BEBAS adalah kumpulan haram namun yang haram menjadi keutamaan Saifuddin.

Kumpulan haram ini datang tidak sampai 500 orang tetapi Aspirasi datang bersama dengan ssebahagian besar mahasiswa serta mahasiswi dari beberapa buah universiti seramai lebih kurang 1,000 orang untuk berdepan dengan Saifuddin tetapi pegawai Saifuddin kata beliau berada di luar Kuala Lumpur.

Aspirasi datang ke tempat yang betul untuk menyerahkan memorandum iaitu di Kementerian Pengajian Tinggi tetapi Saifuddin melarikan diri dan bukannya di bangunan UMNO namun Saifuddin menjadi begitu pengecut untuk berdepan dengan gelombang sebenar mahasiswa dan mahasiswi yang mewakli sebahagian besar aspirasi masyrakat kampus.Saifuddin menunjukkan wajah sebenanrnya bahawa beliau tidak suka kepada pertubuhan halal yang menyokong kerajaan.

Maka jelaslah Saifuddin dan SMM serta BEBAS memang sudah ada rancangan tersendiri sebelum ini dan Saifuddin adalah dalangnya.Saifuddin rupanya suka yang haram dan tidak berminat pada yang halal!

Aspirasi pertubuhan berdaftar tapi tidak dilayan Saifuddin..
Jelas Saifuddin berbohong bila beliau kata beliau tidak tahu SMM dan BEBAS berarak ke Bangunan UMNO kerana ternyata ada komunikasi antara Saifuddin dengan kumpulan tersebut.Penyakit bohong Saifuddin ini tidak jauh bezanya dengan Anwar.Saifuddin jadi pemimpin yang jenis lempar batu sembunyi tangan,berani buat tapi tidak berani tanggung.

Kita tidak tahu berapa ramai lagi UMNO bakal lahirkan pengkhianat parti dan kerajaan seperti Saifuddin ini. Sebelum ini Anwar adalah antara pengkhianat parti terulung yang UMNO dan kerajaan lahirkan. Kita tidak tahu sampai bila PM Najib akan terus mengekalkan pengkhianat-pengkhianat yang bersifat musang berbulu ayam ini.

1,000 mahasiswa/siswi berarak menentang kegilaan Saifuddin..
Wajarlah Aspirasi mendesak Saifudin meletakkan jawatan kerana melacurkan demokrasi kampus malah tindakan Saifuddin yang sanggup menjadi alat kepada pertubuhan haram adalah satu pengkhianatan moral kepada system demokrasi dalam institusi pengajian tinggi apatah lagi dengan kegilaan Saifuddin melayan karenah dan tuntutan pertubuhan haram yang menyalahi undang-undang.

Kita setuju bahawa Saifuddin tidak ada pilihan selain melepaskan jawatanya sebagai Timbalan Menteri dan semua jawatan dalam kerajaan dan parti kerana beliau sudah salah pimpin dan tidak berkeupayaan dalam menegakkan perjuangan dan maruah keoimpinan Negara khususnya maruah PM Najib.

Gay Adam Adli ini yang dilayan Saifuddin
Tindakan Saifuddin yang hanya menyerahkan kepada polis untuk mengambil tindakan terhadap pelajar-pelajar biadap yang menyerang Bangunan UMNO memperlihatkan sifat lepas tangan serta betapa tidak bertanggungjawabnya Saifuddin sedangkan beliau sendiri berada dalam kumpulan itu. Mahasiswa itu menjadi biadap kerana Saifuddin membenarkan mereka ini berhimpun di Bangunan UMNO sehingga bendera yang melambangkan maruah institusi diturunkan serta dipjak oleh mahasiswa gay iaitu Adam Adli.

SetPol Menteri KPT Khairi Malik terima memo dari ASPIRASI.
Saifuddin tidak bersungguh mendesak kumpulan haram yang dianggotai oleh sebahagian besar mahasiswa bertitlekan anak-anak haram ini untuk meminta maaf secara terbuka kepada PM Najib dan kita percaya kalau bukan kerana dorongan saifuddin mahasiswa ini tidak akan berani menceroboh serta mencalarkan imej UMNO di Bangunan UMNO itu.

PM Najib kena melihat tuntutan mahasiswa hari ini sebagai satu tanggungjawab besar yang perlu dipenuhi.Ada Saifuddin dalam cabinet pun seperti malukut tepian gantang,ada tak menambah tak ada tak mengurang kerana selama ini pun Saifddin bukan ada tugas apa-apa pun selain daripada bersekongkol dengan gerakan pembangkang dan pertubuhan-pertubuhan haram yang melibatkan mahasiswa dan mahasiswi.

Mereka pertahankan Najb dan desak Saifuddin letak jawatan..
Dan kalau Saifuddin ada maruah,beliau pasti dengan rela hati meninggalkan kerusi Timbalan Menteri dan seperti yang ditulis sebelum ini,sila keluar dari UMNO dan sertailah pembangkang.Cukuplah. mengkhianati UMNO dan kepada UPSI,universiti ini akan dicemuh dan dhina selagi tidak mengambil tindakan terhadap mahasiswa gay ini dan sesungguhnya UPSI merelakan mahasiswa mereka menjadi biadap serta kurang ajar kepada pemimpin negara.

Perhimpunan hari ini adalah isyarat jelas kepada Perdana Menteri Najib hahawa mahasiswa dan mahasiswi tidak rela Saifuddin Abdullah terus dibenarkan melacur demokrasi di kampus untuk kepentingan politik beliau dan tempoh yang diberikan kepada Saifuddin selama 14 hari untuk mengosongkan kerusinya sebagai Timbalan Menteri menandakan kebencian jelas mahasiswa kepada Timbalan Menteri yang gagal menterjemahkan transformasi PM Najib.

6 comments:

Anonymous said...

Si Pudin ni macam si aggravaine dalam cite merlin la..

usin said...

selagi dia belum berpuashati merosakkan kerajaan, dia tak akan 'quit'. jadi kerajaan khasnya najib patut 'quit'kannya sekarang. jangan jadikan musim hujan sekarang untuk lembab bertindak!!!

Anonymous said...

Astaghfirullahazim, is that the real Adam Adli in the picture?? Or gambar hiasan jer?

Servant of God said...

Dalam gambar tuh, si Adam Adli tuh tengah dapat blowjob daripada lelaki lain ke??

Astaghfirullah... apa nak jadi nih?

Asal pembangkang, jadi kaum Nabi Lut ke?

Anonymous said...

Takkan PM tak boleh bertindak terhadap pudin ni sbgaimana tindakan beliau keatas ketua pengarah felda dan timb nya..dia ni dh sah jd duri dlm daging..lg lama pudin disitu, lg rosak budak2 hingusan ni..mungkin juga dia jd ejen anwar, siapa tahu?

Anonymous said...

Camni punye orang kasi letup dgn C4 tak cukup kita letup pakai meriam karbaid pulak ,kasi ko.

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers