Friday, December 30, 2011

KITA perlu beritahu Badrul Amin yang mengaku Ustaz itu bahawa Imam Mahdi bukan perlakuannya seperti dalam gambar-gambar di bawah ini. Pemuda yang datang dari Timur pun banyak jenis Timurnya dan mungkin Timur yang jauh dan kalau beliau mahu menghasut rakyatnya pun untuk taksub kepada Anwar,janganlah paparkan sangat bahawa beliau sebenarnya Ustaz yang masih belum cukup akal cerdiknya.

Kita pun pelik makin hari makin ramai Ustaz atapun yang mengaku Ustaz cacat akal mereka.Mudah benar gelap mata hati dan kita tidak tahu mereka ini sebenarna ustaz jenis apa.Sepatutnya Ustaz ataupun yang mengaku Ustaz ini lebih takut daripada orang lain tentang dosa dan neraka tapi sejak akhir-akhir ini mereka inilah yang semakin hari semakin ramai dekat dengan siksaan kubur dan api neraka.

Hassan Ali itu bukan Ustaz dan beliau mengaku beliau adalah sekular dan masuk menyertai PAS kerana pada awalnya tertarik dengan kepimpinan Ulama tapi bila beliau sedar perjuangan PAS itu telah tergelincir dari landasan awal yang terbina,beliau tegur tapi malangnya teguran beliau di tolak dan hari ini beliau di cerca oleh golongan yang mengaku ulama,ustaz ataupun yang tahu urusan agama ini.

a
Imam Mahdi tidak langgan pelacur
Imam Mahdi tidak gila menari begini...
Perangai Imam Mahdi bukan begini!
Imam Mahdi tidak ada kes liwat..
Ada juga jenis ustaz ataupun ulamak ini suka keluarkan fatwa ikut musim.Kalau musim pilihanraya akan keluarlah fatwa mengundi itu dan ini adalah haram dan neraka tempatnya dan ustaz-ustaz yang seperti Badrul Amin ni akan tumbuh seperti cendawan di musim hujan mengepalai kilang-kilang fitanh dan merekalah pengasasnya.

Ada juga jenis ustaz ataupun yang mengaku ulamak ini pantang bertemu dengan pihak media ataupun dapat peluang berceramah.mereka ini akan gunakan peluang itu untuk cari glamour dan bukannya konsisten mempertahankan hukum seperti yang terdapat dalam Al-Qur`an dan sunnah.Ustaz begini pun banyak juga bilangannya.

Lagi gila bila ramai jenis ustaz-ustaz gila ini bila mereka menyokong gerakan memurtadkan orang Islam.Bertambah gila bila mereka menyokong kalimah Allah digunakan gereja dan ramai lagi Ustaz gila macam Badrul Amin yang menghina ilmu yang mereka pelajari.Lagi hina mereka ini bila menyokong orang bukan Islam merobohkan masjid atau surau kononnya untuk pembangunan.

Bertambah gila lagi ustaz-ustaz ini bila mereka boleh bersekongkol dengan peliwat dan penzina di mana merekalah yang sepatutnya mengajak yang sesat ini kembali ke jalan benar.

Bila ustaz ataupun yang tahu ilmu agama ini bersahaja menipu dan memutarbelitkan fakta serta bukti,dimana lagi rakyat yang mahu menambah ilmu agama mahu menambahkan ilmu agama mereka kalau hari ini dalam Negara ini semakin ramai ustaz yang gila serta sesat dan menyesatkan.

Ataupun mereka ini sebenarnya tidak beragama dan hanya menggunakan serba,kopiah serta jubah sebagai alat untuk mengkelabukan mata rakyat kononnya mahu yakinkan rakyat bahawa ilmu agama mereka tinggi?Wallah hu alam…!

2 comments:

Anonymous said...

Badrul Amin tu tersalah sebut atau malu nak sebut yg sebenarnya, agaknya.

Yg dia rujuk Imam Mahdi tu sebenarnya "Imam Kote Bengkok", imam kpd Hj Hadi "Hudud" Awang!

(Ada tengok gambar mereka berdua sembahyang bersama)

Anonymous said...

AL JUBURI BUKAN IMAM MAHADI TAPI IMAM KELADI

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers