Friday, December 2, 2011
Kalau ini pelacur,berapa harganya?
ANAK siapalah ini? Bertudung litup macam anak orang baik-baik tapi mulutnya Ya Allah macam mulut jamban.Rasanya tutur kata sundal ataupun pelacur lagi manis,lagi ada sopan santun dan budi bahasanya. 

Tapi bila mendengar video yang dipaparkan di bawah ini, turut kata dan budi bahasa untuk seorang gadis muda seperti ini ternyata cukup biadap dan kurang ajar dan tidak hairanlah andainya pembangkang berjaya memerintah negara ini,gadis-gadis muda seperti ini siang bertutup tapi malamnya bertelanjang bulat.Masa depa remaja menjadi majal dan celaka sekiranya pembangkang memerintah negara ini.


Ada yang mengesahkan Fara Afzan ini anak kepada Zuraidah Kamaruddin.Jadi tidak pelik dan tidak hairanlah kalau dia bersifat seperti ini,biadap dan kurang ajar seperti emaknya kepada pemimpin negara dan kerajaan yang selama ini membantu menyediakan segala kemudahan serta pendidikan pada dia.

Kita tidak hairan kerana kuah tetap akan tumpah ke nasi tapi kalaulah gadis ini adalah lahir dari kelaurga yang baik-baik dan bukan anak Zuraidah,beliau akan jaga tutur katanya dan maruah sebagai seorang anak gadis ataupun mungkin masa lahirnya dulu tidak diqamatkan ataupuna bahasa pertama yang Zuraida ajar kepada anak gadisnya ini sewaktu mula-mula pandai bercakap adalah perkataan-perkataan mencarut.Banggakah Zuraidah ada anak seperti ini?

Malang sungguh perut Zuraidah mengandung sembila bulan sepuluh hari anak gadisnya ini kerana akhirnya anak yang mereka tatang bak kain putih sewaktu kecil dulu menjadi dewasa dengan sifat biadap sebegini.


Zuraidah MP Ampang telah berjaya melahirkan barisan pimpinan pelapis,pewaris kepimpinannya yang bermulut lancang,longkang dan jamban sepertinya.Tahniah Zuraidah kerana anak gadisnya ini mewarisi `kejalangan'nya.

Kalau selama ini pembangkang menyerang Puteri UMNO tapi akhrinya ludah yang mereka tabur terkena muka sendiri.Kalaulah gadis ini lahir dari keluarga yang memang sudah rendah moralnya,kita tidak hairan namun kalau melihat cara berpakaiannya seperti muslimah sejati tapi malangnya pakaiannya langsung tidak melambangkan keperibadian sebagai seorang gadis timur.Besar sungguh dosa Zuraidah melahirkan anak seperti ini!Atau suaminya setubuhkannnya dalam keadaan mabuk todi hingga zuriatnya jadi mabuk sebegini?

Dan kita juga tidak hairan sebagaimana ibunya yang memilih parti tidak bermoral,Fara yang nampak semakin jelas hilang moralnya akan memilih parti tidak bermoral juga untuk menunjukan kejalangannya,mewarisi gaya pimpinan ibunya untuk menjadi seorang serikandi yang kononnya mahu mewarisi kepimpinan bangsa.Hanya ibu ayam yang pandai mengasuh anak-anak supaya menjadi anak ayam!


Mulut gadis ini juga bukan sahaja bersifat jalang tapi Fara Afzan juga membuktikan bahawa beliau adalah sebahagian daripada anak-anak muda yang bangsa tidak tahu berterima kasih kepada kerajaan dan peluang berucap dalam Kongress Nasional PKR  tersebut digunakan semahunya untuk mencela dan mencerca kerajaan Barisan Nasional serta UMNO yang selama ini menjamin kehidupan selamat dan keamanan yang beliau kecapi selama berada di negara ini.Nafasnya cukup busuk...!


Beliau juga membuktikan bahawa sanggup menggigit tangan orang yang selama ini memberinya makan dan ucapan serta tindak tanduknya tidak jauh beza dengan dengan sebahagian besar wanita serta anak-anak gadis yang menyertai parti hanyir itu.Muka cantik tapi mulutnya macam sundal bolong!Pelacur lagi bermaruah tinggi daripada gadis ini!




Bertudung nampak seperti anggun yang tersendiri tapi sayang hatinya terlalu busuk,tutur katanya cukup tersusun kurang ajar serta biadapnya tatkala ketika menyerang kepimpinan kerajaan serta UMNO.Inilah hasilnya dari didikan daripada keluarganya dan `jalang’ ini langsung tidak mengenang budi kerajaan. Malah sebagai anak muda,betapa biadapnya gadis ini bila menggelarkan kepimpinan dan ketuanan Melayu yang ada sekarang dengan cukup tidak tertib dan langsung hilang kesopanannya.Inilah kata orang,kepala tertutup tapi kangkang telanjang terbuka!


Ternyata Puteri UMNO yang mereka cerca selama ini seribu kali lebih baik daripada Fara Afzan ini. Puteri UMNO masih lagi menjaga santunnya.Puetri UMNO masih lagi menjaga imannya dan paling penting Puteri UMNO tidak pernah bersikap hipokrit sepertimana hipokritnya anak-anak gadis yang berada di bawah parti yang dipimpin oleh pelanggan pelacur yang bernama Anwar Ibrahim.

Nama Fara ini seringkali juga digunakan sebagai nama samaran untuk pelacur,pelayan kelab malam ataupun ibu-ibu ayam yang berselerakan mencari pelangan dan ibu bapa `jalang’ ini,keluarkanlah anak gadisnya ini dari gelanggang politik PKR,bimbang dijadikan tempat melepaskan `air gatal’ jantan-jantan rakus yang ada dalam kepimpinajn PKR itu.Kecuali mereka mahu anak gadis mereka ini jadi pelacur terhormat yang hidup dan mendapat jawatan dari hasil kangkangnya.

Kepada sesiapa yang berkemampuan,nasihatkanlah Zuraida,tolonglah selamatkan anak gadis ini dari kehancuran kerana bergelumnag dengan kilang fitnah serta maksiat yang ada ada dalam PKR.Masih ada jalan pulang untuk budak mentah ini.Kita amat kasihan dengan gadis ini yang dijadikan alat dan sebelum dia diperalatkan pimpinlah gadis ini untuk kembali mengenal jalan Tuhan..Bertaubatlah!
 

8 comments:

Anonymous said...

kesiannnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!
malang nasib minah ni. anak sapele gerangannya........takut kalau dapat anak ataupun dah beranak,anak2 pula jadi pencuri. siakap senohong....

Nok said...

hahahahahah...memang aku nak tergelak dgr budak ni berceramah.....pandai juga dia bagi komen...sape le yg terbiah budak ni sehingga berapi2 mengutuk UMNO....

dia mungkin tak berapa tahu dgn apa yg telah di buat oleh Anuar ibrahim...kesian kena tipu oleh mak lampir...kalau PRU13 ni PKR kantoi mana nak pegi budak ni???dan masa itu Anuar Ibrahim dah masuk Sungai buluh........Wan Ajijah tak kesian ke pada mereka yg tolol ni?....PKR memang takada masa depan......hancur lah hidup mereka nanti......

Anonymous said...

Awat lah Farah bodoh sangat..Kami ni dulu pengundi muda...bukan dilahir tua...We have made a good choice by voting in Perikatan and BN...and lihat lah dunia..what Malaysia is today...WOI Fara berdiri nya kamu di Johor tu ialah sebab Kerajaan BN lah..Awatlah bodoh sangat...Mak kamu tu dulu pun UMNO...tapi bila FRUST..lompatlah dia ke PKR..Awatlah bodoh sangat

Aku Bukan Apai said...

kah kah kah...betui, Badak Brendam ni memang anak Zuraidah Mak Lampir...haha..parti anak beranak ..sume top post d pegang oleh anak beranak..haha..Ketua Umum, Presiden & Naib Presiden famili Nuar, Ketua wanita & Ketua Sri kandi , Cap ibu & anak..haha...

dimana tumpahnya najis kalau x d mangkuk jamban...haha, klau dh mak suke merepek menyumpah seranah, anak dia lebih la lagi..haha

True The Reds.. said...

mimpi jer dia ni nak pergi putra jaya..matlamat pkr nak tumbangkan umno..matlamat yg salah dan hati yg busuk.. sepatutnya matlamat utk kemajuan dan kemakmuran..dan membela rakyat.. perjuangan yg songsang..mimpi jer nak pergi putrajaya

akubekaspkr said...

Bila dia cerdik sikit, berubah dan bertaubatlah budak malang tu.

Apa nak dihairankan. Itu trend biasa Anwar, pergunakan apa saja peluang untuk kepentingan diri sendiri. Apa akan terjadi kepada orang lain selepas itu?, mampus kau lah. Padanlah dengan mak lampir pun, sama juga.

Aku suka juga kalau anak dia ni jadi melalut terus. Aku sangat percaya tak ramai anak gadis sebaya dia, berfikiran jumud seperti dia, entah2 kawan2 dia tengah gelak berdekah tengok perangai anak setan ini.

Anonymous said...

Maaf..bkn nak hina tapi cuba perhati pada 10:21 dan scene 10:40...dua kali LALAT hinggap kat tudung beliau...bila dah LALAT hinggap maknanya...faham-fahamlah kan..

nun manjung said...

anak sapa la betina ni...macam haramjadah. bercakap ikut sedap mulut je... sah dah kena suntut dengan anuWar ni...kecian dia.

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers