Saturday, December 10, 2011
Siapa dalang di belakang cikgu yang lupa diri ini?
MAKA berkumpullah anak-anak Melayu bangsat yang lupa daratan dengan menamakan diri mereka sebagai ABU kononnya ringkasan daripada perkataan Asal Bukan UMNO dengan bertujuan untuk membunuh UMNO dan menghasut rakyat menolak UMNO daripada memerintah negara ini.

Berketuakan seorang Melayu yang semakin lupa diri serta asal usulnya Badrul dan amat jijik untuk kita memanggilnya sebagai CheguBard,seorang bekas cikgu walaupun mengajar dua hari tidak sepatutnya menjadi anjing,tukang salak kepada bangsa lain.

Mereka ini adalah Melayu yang lahir dan membesar dalam kerangka pemerintah UMNO yang menjadi tunjang kerajaan Barisan Nasional.Mereka hidup selamat dengan negara aman damai adalah hasil dari pemuafakatan kuasa antara kaum.Kita tidak tahu syaitan apa yang merasuk kumpulan ini sehingga mereka sudah menjadi hilang akal.gila dan lupa ketamadunan serta sejarah ketuanan bangsa.

Melayu ini yang lahir dan hidup mewah dengan Dasar Ekonomi Baru,perjuangan pemimpin-pemimpin terdahulu sudah mula menjadi kufur nikmat dan mereka tidak ubah seperti talbarut komunis zaman moden dan setelah mereka mengecapi segala nikmat kemerdekaan yang diperjuangkan Melayu UMNO dengan  bergabung bersama Cina dan India,hari ini mereka mula menghasut rakyat untuk menafikan peranan yang pernah dilaksanakan oleh pemimpin-pemimpin UMNO ini.

Dendam sungguh anak-anak muda yang mendapat pendidikan selesa hasil dari usaha keras kerajaan Barisan Nasional sehingga mereka begitu bersungguh-sungguh melancarkan usaha supaya semua rakyat dan generasi baru menolak UMNO dan Barisan Nasional.Cara mereka seolah-olah UMNO ini tidak pernah berbudi atapun berjasa kepada mereka dan keluarga mereka.

Mereka ini cemuh UMNO.Mereka lupa jasa UMNO terhadap negara ini.Demi mengangkat pemimpin yang tidak bermoral seperti Anwar,mereka sanggup buat apa sahaja,sampai ke peringkat mahu runtuhkan tembok penjara.Demi Anwar mereka ini sanggup mengghadaikan prinsip angama,bangsa dan negara.Mereka ini kalau tahu begini jadinya bila mereka besar sepatutnya waktu lahir dulu dijadikan makanan serigala buas.Mereka ini sudah menjadi terlalu miskin dan papa jiwa raga.

ABU ataupun anjing buruan ini sedang menghidu mangsa-mangsa untuk mereka hasut dan mereka sasarkan adalah anak-anak muda yang tidak pernah merasa perit dan pedihnya perjuangan Melayu UMNO bagi membebaskan negara ini daripada penjajahan.Kesemua anak-anak muda yang berada dalam kumpulan anjing buruan ini celik mata,mereka sudah ada segala-galanya.Perjuangan terdahulu bukan lagi agenda penting.

Kegilaan mereka menghasut sewaktu menjelang PRU12 lalu dilihat ada kesannya apabila BN hilangf majoriti 2/3 di parlimen dan mereka ini sekali lagi memilih untuk jadi anjing buruan dengan menggerakan semula usaha untuk menghasut.Mereka tidak peduli apa nasib rakyat di Kelantan

Memang wajarlah mereka ini kita gelarkan sebagai Melayu Bangsat yang lahir dari salah didikan keluarga,langsung tidak mengenang budi serta jasa yang pernah UMNO berikan kepada mereka.Mereka inilah sebenarnya pengkhianat bangsa yang tidak sepatutnya dihalalkan untuk memijak walau seinci pun bumi Melayu ini.Mereka ini bertopengkan wajah Melayu dengan nama Melayu tapi hakikatnya mereka adalah `Trojan horse’ yang akan mengkhianati bangsanya sendiri.

ABU bolehlah kita sifatakan sebagai sekawan anjing belaan yang diupah oleh pihak-pihak tertentu untuk mengkucar kacirkan negara ini.Mereka ini adalah agen asing ataupun penyambung lidah kafir harbi dan gerakan mereka ini pasti ada dalangnya.

Kita yakin anak-anak muda yang tidak ada jati diri,hilang sahsiah akan terpengaruh dengan gerakan mereka ini.Anak-anak muda yang kononnya mengaku terpelajar dan mendapat pendidikan hingga keluar Negara sudah mula tidak segan silu untuk menggigit tangan kerajaan yang menyediakan peluang kepada mereka.

Mereka ini masih tidak insaf rupanya.Memang senang untuk menjadi kafir dan kekufuran mereka hari ini semakin mendekatkan diri dengan bala-bala yang masih tersembunyi.Kalau tidak reti berterima kasih pun,belajarlah mengenang budi.

ABU-Allah Bersama UMNO..Amin..!


2 comments:

Anonymous said...

KASI LIBAS JER BHAIIII

Anonymous said...

Anlisa yang tepat dan padat. Superb tagline.

ABU - Allah Bersama UMNO.

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers