Monday, October 10, 2011

SAYA tidak mahu mengulas apa-apa.terserah kepada kita untuk mentafsirkannya.Cuma kita tidak tahu berapa lama lagi rakyat akan menerima pembohongan demi pembohongan sedemikian rupa ini. Video ini hanya sebahagian daripada keseluruhan video yang p[asti akan terbongkar tidak lama lagi..

Anwar memang `sakti'.beliau boleh berada di mana mana dengan wajah yang berbagai-bagai.Anwar boleh membaca khutbah,hafal ayat-ayat Al-Qur`an dan kesaktian Anwar lagi ialah boleh meliwat Saiful walaupun sakit belakang.Boleh menyetubuhi amoi Cina dan video terbaru ini memaparkan lagi kesaktian Anwar.

Terserah kepada anda untuk menilai dalam bentuk apa sekalipun.

0 comments:

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers