Tuesday, November 8, 2011
Tian Chua lapah daging di Batu..
DUA keping gambar yang dipaparkan ini adalah tentang dua pemimpin Cina,satu daripada Dap dan satu lagi daripada PKR yang mengambil bahagian dalam  program sembelihan lembu sempena Hari raya Korban 2011.

Kita tidak tahu adakah hukum yang membenarkan orang bukan Islam menyertai ibadah ini?Atau adakah ini menggambarkan kejayaan PAS yang kononnya telah berjaya mendekatkan dua makhluk kafir harbi ini untuk menyintai agama Islam dan menanti saat serta ketika kedua-dua kafir laknatullah ini memeluk agama Islam?

Atau adakah ini menggambarkan betapa pelahapnya orang Islam yang sanggup mengenepikan tradisi korban dengan memberikan muka kepada pemimpin-pemimpin yang sebegini?Dan inilah sejarah tercipta 2011 orang kafir dibenarkan bukan sahaja menyertai ibadah korban tapi diberi peluang untuk mengagih daging korban dan melapah daging sembelihan.

Teresa Kok agih daging korban...pelahapnya Melayu!
Atau mereka ini sedang mengulangi sejarah bagaimana Lee Kuan yew satu ketika dulu sanggip berbaju Melayu,bersongkok tetapi akhirnya mengheret Singapura keluar dari Malaysia.Inikah modus oprenadi mereka dengan sanggup mengambil hati Melayu Islam tetapi akhirnya menikam Melayu islam dari belakang.

Kita serahkan kepada alim ulamak untuk mentafsirkan gambar ini…Adakah sikap dan tindakan mereka ini dibenarkan oleh agama islam ataupun mereka sengaja dibenarkan untuk menghina agama Islam serta ibadah korban.Kita berpegang kepada Ahlul Sunnah wal Jamaah dan mengunapakai mazhab Shafie..

Akhirnya Islam kita dijadikan begini hanya kerana politik...!Selepas ini apa lagi amalan adan ajaran islam yang akan mereka persendakan?Pada PAS ini semua tiada masalah...

0 comments:

Powered by Blogger.

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers