Thursday, February 23, 2017



AGAK lama juga membiarkan blog ini gersang dan tidak disentuh tapi itu bukanlah bermakna blog Sanggah Tok Janggut telah `menopause' atau mandul cuma ada kekangan-kekangan dan fokus lain mengikut keutamaan namun ianya tetap sebagai gunung berapi aktif yang menunggu masa untuk memuntahkan larvanya.
  
Dalam tempuh `mute' ini begitu banyak perkara telah berlaku,dari senario politik kepartian sama ada melibatkan BN, PAS, AMANAH, PKR, BERSATU dan lain-lain,yang boleh disimpulkan sebagai makin banyak polemik,maka makin dekatlah PRU14.

Siapa yang mempunyai gerak kerja yang lebih baik dan berkesan, peluang untuk mereka menang makin mudah dan besar. Apa juga isu yang dimainkan dari seremeh-remeh isu seperti isu Mat Tere hinggalah yang mempunyai penjelasan teknikal seperti Himpunan RUU 355 dan pembunuhan rakyat Korea, semuanya disangkutkan dengan politik sebagai penyedap bagaikan `aji no moto' dalam proses mempengaruhi sokongan.
Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers