Saturday, August 8, 2015


OMBAK dan badai politik yang menimpa sesebuah parti politik dan dilalui oleh seorang pemimpin adalah satu kurikulum dan modul wajib yang wajaib dilalui sebelum parti dan pemimpin untuk diangkat ke satu darjat yg lebih tinggi dan Itulah yg sedang dilalui oleh PM Najib dan parti yang sedang beliau pimpin.


Sebagai  pemerhati yang peka, vokal dan nakal, saya sendiri seakan kehilangan kata-kata bila rakan follower dan friends dalam dunia maya turut terperangkap antara "cubaan menegur dan cubaan menggugur".


Saya kira tidak perlu menggulas dan menyenaraikan isu, krisis persepsi malah persoalan kredebiliti seorang PM yang sedang menjadi fokus kawan dan lawan tetapi persoalan sekarang ialah apakah kita sebagai penyokong dan pendokong turut juga terhumban ke perangkap lawan? 

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers