Monday, January 26, 2015
SEBENARNYA tika dan saat  ini, fikiran dan seluruh tumpuan tenaga saya sedang di tumpukan untuk membantu mangsa-mangsa banjir di Kelantan. Fikiran dan emosi dikongsikan bersama, meratapi kemusnahan harta benda yang menjadi sebahagian dari kehidupan mereka manakala tenaga fizikal dan keringat turut dicurahkan membuat persiapan bagi mereka ini memulakan kehidupan pasca banjir sekadar termampu. Semoga cabaran berasaskan perancangan Allah ini memberi 1001 pengajaran yg bermakna.

Namun walaupun dalam keadaan begini, saya perlu terus menulis, menulis sesuatu yang ada kaitan dengan perjuangan bangsa dan kebenaran. Tulisan yang akan membuat telefon saya tidak berhenti berdering kerana dihubungi oleh pimpinan politik dan pentadbiran untuk bertanya dan mendapat penjelasan lanjut secara ekslusif...terima kasih atas perhatian pada setiap tulisan didalam blog ini.

Kali ini saya ingin mengajak semua mengingati semula satu ayat Allah yang telah menjadi popular dan diulang sebut dalam semua majlis penyokong gerakan Anwar Ibrahim termasuk dikalangan pimpinan bukan Islam yg sengaja dihafal untuk dijaja merata tempat bagi menarik simpati termasuklah oleh Gobala Krishnan sejak 1998 lagi.

Powered by Blogger.

Terbaru

Rakan Blogger

Rujukan Entri

Kunjungan

Bila Keris Di Asam Limau

My photo
AKU bukan sesiapa.Biar kecil di sisi manusia tetapi ingin besar di sisi Allah.Biar rendah dipandang manusia tetapi tinggi di sisi Tuhan, Menulis melalui mata dan telinga,mencatat melalui akal dan sejengkal pengalaman. Aku cuma ingin mengisi kemerdekaan ini dengan berjiwa lepas bebas, keluar dan berlari meninggalkan jauh jiwa hamba.Aku tidak ingin jadi orang besar-besar jauh sekali bercita-cita untuk jadi Perdana Menteri, Menteri atau pemimpin yang ada-ada.Cukuplah aku menjadi aku..

Selamat Datang

Rangkaian

Followers